Long An - Receptionist & Administration Officer

NAVIGOS SEARCH
Mức lương
11 - 16 triệu
Địa điểm làm việc
Long An
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Summary:The receptionist cum office administrator serves as the first point of contact for visitors and clients, ensuring a positive and professional impression of the company. This role involves managing the front desk area, handling incoming calls, coordinating appointments, and providing administrative support to the office staff.Responsibilities:- Greet and welcome visitors in a friendly and professional manner.- Answer and direct incoming phone calls to the appropriate departments or individuals.- Maintain a neat and organized front desk area, ensuring it is presentable at all times.- Manage and distribute incoming and outgoing mail and packages.- Schedule and coordinate appointments and meetings.- Maintain office supplies inventory and place orders when necessary.- Assist in the preparation of documents, reports, and presentations.- Handle basic bookkeeping tasks, such as invoicing and expense tracking.- Assist in organizing company events or meetings.- Coordinate travel arrangements for staff members, including booking flights and accommodations.- Maintain and update office records and databases.- Handle general administrative tasks, such as filing, data entry, and photocopying.- Assist in managing office facilities and equipment, including coordinating repairs and maintenance.- Liaise with vendors, suppliers, and service providers.- Collaborate with other administrative staff to ensure smooth office operations.

Yêu cầu công việc

- Individual with a university or college degree.- At least 1 year of experience as a receptionist, office administrator, or similar role.- Excellent English 4 skills.- Excellent communication and interpersonal skills.- Strong organizational and time management abilities.- Proficient in using office software and equipment, including MS Office (Word, Excel, Outlook).- Attention to detail and problem- solving skills.- Ability to multitask and prioritize tasks effectively.- Professional and friendly demeanor.- Ability to handle sensitive and confidential information with discretion.- Flexibility to adapt to changing priorities and work independently or as part of a team.

Quyền lợi

Global working environment
Attractive salary & compensation package
Premium health care insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-01 22:30:46

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Long An - Receptionist & Administration Officer - Mã tin đăng: 4327187. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: 7th Floor V-Building 125 -127 Ba Trieu Street, Hai Ba Trung District, Hanoi, Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây