Learning & Development Manager

BAY RESORT HOI AN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hội An, Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Conducts/Drive Service Standard Audits and share feedback with department heads.
Educate and train managers on On boarding program in accordance with hotel or company policies including, performance management process, and related programmes to foster productivity, and enhance performance.
Develop awareness and reputation of the hotel and the brand in the local community and promote team member involvement in local community.
Analyze training needs of the hotel in general and individual departments, and develop strategies which address needs, presenting in the form of a Training Business Plan for the General Manager and Executive Committee for review
Monitor the progress of the Training Business Plan for each department to ensure that the training objectives are being achieved
Regular monitoring and evaluation of Guest Love scores
Assist in the creation of and work within the established L&D/Training department budget and control expenses.
Ensure that Department Heads abide by their responsibilities of employee training against departmental SOPs
Provides input for probation and formal performance appraisal discussions to Line Managers in line with company guidelines
Create training programmes to foster a positive work environment for all employees. Support and administer an annual team member satisfaction survey.
Work with department managers to develop initiatives to reach service standards and drive continuous improvement in the guest experience
Establish a training library of books, videos, journals and audio visual materials to assist trainers in their training programs and for staff personal development
Monitor industrial trainees/interns/vocational trainees to manage costs and ensure compliances.
Develop creative ways to inspire and motivate team members to provide guests with a unique experience.
Make time to interact with guests to solicit feedback and build relationships to understand how team members can increase guest satisfaction.

Yêu cầu công việc

General requirements:
4 years of relevant experience or similar supervisory role, or an equivalent combination of education and work- related experience.
Bachelor’s degree or Diploma in Hotel Management. A post Graduation in Human Resources Management/ training is desirable.

Quyền lợi

- Competitive salary range.
- International and professional working environment.
- Opportunities for growth and advancement.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-23 06:55:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/11/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Phát triển thị trường
Khu vực
Hội An, Quảng Nam
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Learning & Development Manager - Mã tin đăng: 4559927. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BAY RESORT HOI AN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây