Key Account Management

AROBID
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

We are looking for a dynamic and results- oriented Key Account Management (KAM) to join our team. In this role, you will be responsible for managing a portfolio of key manufacturing business accounts on the AROBID B2B e- commerce platform, focusing on maximizing customer satisfaction and business value. You will work closely with clients to optimize their online presence and drive business growth through the platform.
RESPONSIBILITIES:
Relationship Maintenance: Manage assigned key accounts, ensuring high satisfaction and engagement. Proactively connect, regularly assess performance, and address challenges. Support optimizing stores, improving conversion rates, and expanding the market.
Customer Support and Success: Act as the main point of contact for support requests, working closely with the Customer Service team to resolve issues promptly.
Performance Optimization: Monitor account KPIs, analyze data efficiency, and propose improvements to enhance customer experience.
Cross- functional Collaboration: Coordinate with internal departments (product, marketing, operations) to improve service quality and develop sustainable customer management strategies.
Customer Management: Receive VIP customer groups from the BD Team, onboard and maximize customer value, ensuring they clearly understand how to use the AROBID platform to optimize business operations and user experience.

Yêu cầu công việc

REQUIREMENTS:
Bachelor‘s degree in Economics, Business Administration, Commerce, or related fields.
Proficient in Microsoft Office and customer management tools (CRM, account management), with the ability to analyze data and present strategies.
Minimum of 1- 3 years of experience working with large enterprise customers in account management or B2B sales, preferably with experience on B2B e- commerce platforms or digital solutions supporting business.
In- depth knowledge of B2B e- commerce, business behavior, and customer experience optimization strategies.
Excellent customer relationship management skills, with the ability to work with large manufacturing enterprises and develop long- term relationships.
Professional communication, presentation, and negotiation skills; sharp analytical thinking with the ability to provide data- driven optimal solutions.

Quyền lợi

Unique benefits:
Social insurance coverage upon signing your employment contract.
13th- month salary (applicable from the probationary period).
Well- stocked pantry: tea, coffee, snacks, microwave, etc.
Generous leave policy: 12 annual leave days plus all Vietnamese public holidays.
Company- provided equipment.
Engaging company activities: Company trips, team- building events, regular internal events (including live music performances!), and access to company- sponsored badminton courts.
Join a strong winning- spirit team of creating new business platforms for Vietnam and SEA.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-20 12:40:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/12/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Quan hệ đối ngoại
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Key Account Management - Mã tin đăng: 5408135. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

AROBID

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job