IT Support/ IT HelpDesk

CÔNG TY CỔ PHẦN INNOTECH VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Tân Bình, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Location: Di An, Binh Duong (Làng Đại học)
Position: IT Support (Junior)
Type: Full- time
Job Description
You will be the first- line technical support responsible for ensuring smooth and stable operations at our office and branch locations. This role is critical in supporting our technical teams (developers, testers) as well as internal operational staff.
Key Responsibilities

Manage, monitor, and troubleshoot networking devices (routers, switches, Wi- Fi) under the supervision of a senior colleague.
Document and update IT procedures and periodic incident reports.
Assist users with common software issues, network connectivity, printer setup, Zoom, email, etc.
Track IT assets, assist in procurement proposals, and coordinate with vendors for maintenance and deployment.
Manage office equipment including CCTV cameras, time attendance machines, and internal phones (IP Phones).
Participate in internal IT projects as assigned (e.g., system upgrades, equipment relocation, office network changes).
Manage and support internal accounts (email, internal systems, licensed software).
Install, configure, and repair laptops/PCs and peripheral devices for new and current employees.

Requirements

Ability to configure, monitor, and troubleshoot Fortigate Firewalls.
College or university degree in Information Technology, Computer Networks, Information Systems, or a related field.
1–2 years of experience in IT Support, Helpdesk, or System Support roles at software, manufacturing, or service companies.
Solid knowledge of hardware, Windows OS, LAN/Wi- Fi networking, and office equipment.
English proficiency: Able to read and understand technical documents and conduct basic communication (B1 level or equivalent).
Good communication skills, proactive, eager to learn, and service- oriented mindset.
Basic understanding of: Active Directory, Office 365, VPN, antivirus, DHCP, DNS.
Experience in setting up, configuring, and managing Domain Controllers on physical servers (Windows Server AD).
Preferred: Experience working in a software company.

Our Benefit:

13th- month salary calculated based on actual working time at INNOTECH.
Learning and certification support.
Performance bonus plan.
PVI Healthcare Insurance for all employees
Annual company trips / Football club / Climbing club / Year- end party.
Value- oriented, international working environment with a flexible culture.
Laptop and monitor provided for work.
Quarterly/project kickoff team- building budget.
PVI Healthcare Insurance for family
Moon cake, Tet Gift
Employee referral bonus: 2,000,000 – 10,000,000 VND (depending on level/role).

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-15 05:35:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
03/09/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
associate degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Tân Bình, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Support/ IT HelpDesk - Mã tin đăng: 5172080. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN INNOTECH VIỆT NAM

Quy mô: nhân viên
Trụ sở: Lầu 6, Số 17 Hồ Bá Kiện, Phường 15, Quận 10, TPHCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây