It Support Executive

CÔNG TY TNHH ESOFTFLOW
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hai Bà Trưng, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Managing IT assets and supporting users to ensure smooth performance and effective utilisation of IT infrastructure and assets
To manage and support users (hardware/software):
Provide weekly incident reports to the department head
Follow up with the system development team on various systems issues
Set up new users&039; accounts and profiles and deal with access issues
Install and configure computer hardware, operating systems and applications
Daily monitor incident management system, classify and modify all incidents in compliant with IT standards
Provide first level support to requesters e.g. answering via support channel, incident management, phone etc.,
Handle incidents within agreed service level agreements (SLAs)
Troubleshoot system and network problems and diagnose and solve hardware or software faults
To manage IT assets (including regular maintenance and repairing):
Manage desktop, laptop, and mobile device in stock, software application licensing
Deal with vendors for warranty, maintenance and repairs of all hardware, software, and services employed by the network and its applications
Manage mobile device and cell phone telecommunications including provisioning, assigning, managing, cell phone contracts, and phone numbers and subscription
Keep IT asset management up- to- date with precise data
Manage electric devices, power supplier, UPS etc.,
Make sure software is up- to- date with the latest version
Conduct internal audit and support Finance in bi- annual hardware and licence audit
Deploy improvements and fixes to the network and applications infrastructure
Keep storage neatly and well- organized
Make sure availability of backup equipment
To purchase IT assets:
Deal with vendors for purchasing all hardware, software, and services employed by the network and its applications
Prepare purchasing requests for IT- related equipment & software
Provide monthly reports on new IT assets to department head and Finance
Receive and register new equipment from vendors
Support Finance in preparation of contracts and collect quotations

Yêu cầu công việc

Enjoy complimentary meals during your shifts.
At least 1- 2 years of experience in IT helpdesk, IT support,...
Enhanced healthcare package provided by Aon.
Long term commitment
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Professional working environment and training
Annual bonus (1- 2 months) based on company performance + loyalty bonus
Customer- oriented mindset
College graduated, prefer in IT field
Cisco Certified Network Associate (CCNA) or similar Windows Administration
Competitive salary with full insurance coverage during probation.
Basic English
General IT knowledge, windows and Mac operating system

Quyền lợi

Công ty TNHH Esoftflow

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-25 05:40:28

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin It Support Executive - Mã tin đăng: 4213983. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ESOFTFLOW

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
19/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây