IT Service Desk

FPT TELECOM INTERNATIONAL
Mức lương
22 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 7, Hồ Chí Minh; Cầu Giấy, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB RESPONSIBILITIES
• Operate the system for monitoring and alerting of incidents, proactively check and notify customers of any issues.
• Prepare regular reports or as requested by management.
• Perform other IT- related tasks as required by management.
• Analyze and categorize information to forward requests to relevant departments while monitoring the progress of their execution.
• Receive support requests, incident reports, and inquiries related to technical issues regarding services provided by the company (including Server, Office 365, LeaseLine, VoIP, FTTH, Camera, Wi- Fi) via email and phone.
• Monitor the Key Performance Indicators (KPIs) of various units.
JOB REQUIREMENTS
• Certifications in System: MCSA/MCSE, or certifications in Network/VoIP: CCNA/CCNP.
• Graduated from a university majoring in Information Technology or Telecommunications.
• Basic skills in service management, knowledge of networks, computers, and Microsoft Windows operating systems.
• Good communication and problem- solving skills, hardworking, eager to learn, and able to handle work pressure.
• English proficiency: IELTS 5.0 or higher, fluent communication in English or HSK3 or higher in Chinese is an advantage.
• Prioritize experience in support and understanding of services such as LeaseLine, FTTH, VoIP, Server, Mail, M365, Google Platform, and Cloud Platform.
• Ability to analyze and identify changes, propose system improvements to serve work requirements.
BENEFITS
• Participation in advanced professional and vocational training courses.
• Social insurance according to Labor Law, FPT Care Insurance 100% free for FPT employees.
• 50% discount on FPT internet and television services.
• Annual income equivalent to 18 – 22 million VND per month (including the 13th- month salary and other bonuses according to company regulations).
• Competitive income based on competence and experience, including base salary and job- related allowances.
• Regular health check- ups.
• Annual travel and vacation.

Quyền lợi

Hoạt động team- building

,
Giúp bạn xây dựng tinh thần đoàn kết, văn hoá và tin cậy với công ty

Cơ hội phát triển nghề nghiệp

,
Hỗ trợ đào tạo và cải thiện năng lực

Hỗ trợ laptop, thiết bị làm việc

Hỗ trợ laptop và thiết bị phục vụ công việc
,

Công tác phí

Hỗ trợ phí đi lại khi công tác

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-26 00:35:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Service Desk - Mã tin đăng: 4379694. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FPT TELECOM INTERNATIONAL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần cứng/mạng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây