IT Helpdesk (25M - 30M, open to negotiate)

KEYENCE CORPORATION
Mức lương
25 - 30 triệu
Địa điểm làm việc
Ba Đình, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

• End- User Support: Troubleshoot issues related to Windows OS, Microsoft 365, mobile devices, and computer networks. Record and resolve incidents via the ticketing system.• Remote Assistance: Provide support through phone, chat, or remote desktop tools.• IT Equipment Management: Set up and maintain IT hardware such as desktops, laptops, printers, projectors, video conferencing systems, network devices, cabling, access control systems, and facial recognition devices.• User Training: Deliver training and guidance to end- users on effective use of IT resources.• IT Asset & Vendor Management: Coordinate with IT vendors; ensure IT assets and services are ready for onboarding and properly revoked during offboarding.• Network & Server Maintenance: Maintain stable network and server operations, including internal and external software systems.• Security Compliance: Assist in ensuring IT systems and data are secure and compliant with internal IT and information security policies.• IT Innovation: Research, plan, and implement new IT services and solutions to improve business efficiency.• Global Collaboration: Work closely with the headquarters (Keyence Japan) on global IT projects and initiatives.

Yêu cầu công việc

Requirements:
• Good knowledge of setting up and maintaining Active Directory, Microsoft Exchange, Azure AD, Intune, and Microsoft Entra.
• Experienced in managing and maintaining network devices such as routers, switches, and Wi- Fi access points.
• Experienced in managing over 100 users and devices.
• Understanding of VeloCloud SD- WAN and Zscaler is an advantage.
• Familiar with Microsoft 365 applications and Android/IOS devices.
• Knowledge of firewalls, web proxies, and other security solutions is an advantage.
Other Requirements:
• Male candidate, with at least 3 years of experiences.
• Preferably with experience working at a 3rd party or a service company is a plus.
• Proficient in English.
• Able to work independently, hardworking, with a never- give- up mindset.
Why Keyence?
• Social Insurance based on 100% basic salary
• 12 Annual leave per year and 3 Sick leave provided by the company
• Performance Appraisal twice / year
• Company Retreat: once/year Laptop, PC, Smartphone provided by the company
• Extra Premium Healthcare package
• 14 months’ salary per year,
• Starting Salary: 25,000,000 VND – 30,000,000 VND (open to negotiate)

Quyền lợi

Social Insurance based on 100% basic salary Extra Premium Healthcare package
Performance Appraisal twice/year
Laptop, PC, Smartphone provided by the company
12 Annual leave per year and 3 Sick leave provided by the company
Company Retreat: once/year

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-08 13:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
05/11/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Ba Đình, Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Helpdesk (25M - 30M, open to negotiate) - Mã tin đăng: 5255126. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

KEYENCE CORPORATION

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây