IT Help Desk Staff

MITSUBISHI MOTORS VIETNAM CO., LTD.
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bà Rịa, Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Application Support & Troubleshooting
• Provide technical support for web and SaaS applications, including troubleshooting and
resolving user issues.
• Act as a liaison between end- users and development teams to ensure that issues are resolved
promptly and effectively.
• Continuously monitor and analyze application performance, identifying areas for improvement
• Document and maintain up- to- date records of application issues, resolutions, and processes.
and optimizing systems for better efficiency.
System Administration & Maintenance
• Assist in the administration of CRM, DMS, and other systems, ensuring their smooth operation
and efficiency.
• Assist in the development and maintenance of the company&039;s Intranet site based on Microsoft
SharePoint Online.
• Provide IT helpdesk support to users, resolving basic IT issues, and escalating complex issues
to the appropriate teams.
Project Management & Collaboration
• Gather requirements for change requests/new projects and collaborate with development teams
to ensure that projects are delivered on time and within budget.
• Participate in the testing and implementation of new application releases, ensuring they meet
the required standards and specifications.
• Work closely with other teams, such as sales and marketing, to ensure that application systems
align with business objectives.
Other responsibilities
• Keep up- to- date with the latest technologies and trends in application development and support.
• Provide training and support to users on software applications and systems, as needed.

Yêu cầu công việc

- Education: Bachelor&039;s Degree, with major in Computer Science, Information
Technology, or related fields.
- Experience:
• 1- 2 years of experience in a similar role, preferably in a software development or IT
support environment.
• Experience with Microsoft Azure, GCP, AWS, ERP system is a plus.
• Experience with Microsoft 365, Microsoft Power Platform is a big plus.
- Knowledge:
• Basic knowledge of programming languages such as JS, C, Python, and database
• Understanding of web applications and Software- as- a- Service (SaaS) concepts.
management systems like MSSQL, MySQL.
- Required Skills:
• Good English proficiency (all 4 skills, especially good at speaking & writing)
• Effective communication and interpersonal skills to interact with end- users and
software development teams.
• Basic IT helpdesk experience, including troubleshooting and resolving technical
issues.
- Others (if any):
• Proactiveness and carefulness
• Flexibility and willingness to learn new technologies and processes.
• Ability to work independently, and also having teamwork spirit

Quyền lợi

• Salary and position is reviewed 1 time a year
• Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
• Company trip once a year + Joining party
• Bonus by individual ability and company’s performance.
• Dynamic and sociable working environment.
• Having chances to get attractive company bonus every month/year

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-06-19 03:20:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
11/08/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Bà Rịa, Bà Rịa Vũng Tàu
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Help Desk Staff - Mã tin đăng: 5132884. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

MITSUBISHI MOTORS VIETNAM CO., LTD.

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 243 Trường Sơn, Thủ Đức District, Hồ Chí Minh City

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
It help desk staff tại tỉnh/thành