IT Engineer - Help Desk Support

CÔNG TY TNHH HÓA DẦU LONG SƠN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Maintain the organization’s databases with up to date solutions and clear record of activities.
Follow and adhere to the Company’s code of conduct, safety procedures and compliance with the applicable laws strictly.
Maintain installed PCs, networks, telephone systems and peripherals with routine maintenance.
Analyze and document common issues facing end- users to create solutions or manuals that users can implement/follow
Identify, log, diagnose and resolve technical problems with software applications or network systems
Implement new hardware to end- users including backup and transfer of end- user’s data and files from old PC to replacement PC.
Build and install PCs, telephone systems, wireless networks and peripheral devices (such as printers, scanners, mobile and smart phones) related to desktop infrastructure, in accordance with the organization’s policy and standards.
Perform day- to- day operation and maintenance e.g. installing, diagnosing, repairing, maintaining, and upgrading within the organization&039;s desktop computing environment.
Carry out the tasks assigned by supervisor.
Provide a single point of contact for technical services and maintenance for users with varying levels of IT knowledge.
Cooperate with existing vendors to evaluate the new technology that is available and make recommendations to supervisor on using that technology.
Initiate potential changes and system improvements to present to supervisor for consideration and implementation.

Yêu cầu công việc

EDUCATION BACKGROUND;
· Bachelor&039;s degree or higher in Computer Science, IT or related filed.
WORKING EXPERIENCE;
· 1- 5 years of relevant experience in IT network/systems administration or relevant role in a medium to large enterprise
COMPETENCIES/SKILLS
· Good understanding of the latest in network hardware, software, technology, and trends.
· Proficient in the use of necessary program or software such as Anti- Virus software, MS Office, etc.
. English proficiency (Speaking/Listening/Reading/Writing).

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:23:54

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Engineer - Help Desk Support - Mã tin đăng: 4032162. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Help desk support

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Phòng 490A, tầng 4, tòa nhà Petrotower, số 8 Hoàng Diệu, Phường 1 Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây