Inbound Call Center

CIMB BANK
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Work closely with Digital Project team to provide requirements on Support Center digitalization/ execute testing/ understand new products/processes
- Reporting directly to Support Center Team leader
- Identifying and analyzing customers’ needs to give tailored solutions
- Handling customer&039;s inquiry, request & complaint via incoming calls, chat. Facebook & email.
- Adapt to changing in system/service and keep all team members informed of changes in policies, procedures, and product update as well as customer campaigns
- Discovering customer’s financial needs to have a suitable recommendation
- Monitor detection systems (VRM) and ensure that all cases are attended urgently after created. Take proper action to prevent further fraud transaction on the credit/debit card account by blocking the card.

Yêu cầu công việc

- Degree in Banking/Finance/Business with approximately 1- 2 years of relevant experiences with Contact Center
- Working on flexible shift (24/7- include night shift)
- Demonstrate initiative and positive attitude
- Knowledge of banking products and services are preferred.
- Experience in digital service channels including live chat, email, social care are important.
- Open minded and digital mindset is preferred
- Working knowledge of Contact Center processes and systems
- Communication, problem solving and analytical skills

Quyền lợi

- Professional working environment
- Year- end bonus based on performance rating
- 12 days annual leave per year
- 13th- month salary

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-01-23 14:50:09

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Inbound Call Center - Mã tin đăng: 4036486. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lầu 4 Tòa Nhà Viettel Tower - Số 285, Đường Cách Mạng Tháng Tám, Phường 12, Quận 10, Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây