HR Manager

CÔNG TY TNHH SẢN XUẤT THƯƠNG MẠI ARTSTUFF
Mức lương
20 - 25 triệu
Địa điểm làm việc
Bình Tân, Tân Bình, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Compensation & Benefits
Review and update Salary Structure annually or as required by the management to ensure
compliance to Vietnam law and Company policy
Regularly review and update Job Evaluation following organization changes
Set up, propose, monitor Employees’ Compensation & Benefits policies to align with labor
law and other affiliates in the region or shareholding company for enhancement of
employees’ engagement
Monitor PIT, Social Insurance / Health Insurance / Unemployment Insurance of the
Company
Provide updated information from departments or market timing, and work closely with the
Talent Acquisition
C&B to propose compensation & benefits packages to attract and retain people.
Provide inputs on department org chart structures, workforce planning, and budget
headcount; consult & support internal recruitment (promotion, rotation, etc) to promote career from within
Manage & fulfill workforce requirements according to actual and future needs
Deliver regular reports (headcount, hiring, attrition, budget) in a timely manner
Plan and implement recruitment and training plan, ensure the quantity and quality of human resourses
Deliver, supervise and ensure high quality of employee life cycle management (recruitment, onboarding, retention, exit interview)
Employee and Labour Relations
Take care of Communication system to make sure the right and proper information received by
concerned parties and facilitate two- way feedback between the company and employees
Handle Employee Disciplines issues and propose interventions if necessary
Implement Employee Survey or Pulse Survey as a tool to measure engagement level of employees and propose appropriate interventions for improvement.
Make sure compliance with law in term of labour relation issues
Review, update the Company’s Internal Labor Rules following changes of the law and Company policies
Others
Supervise employee relations activities (reward, discipline, grievance solving) to comply with legal and company regulations
Ensure the quality of deliverable subjects
Analyze attrition reasons regularly, share findings with department managers & HR colleagues, propose corrective actions & follow up
Propose & support in delivering employee engagement activities
Involved in other HR projects or related duties as required.

Yêu cầu công việc

Proven experience in Stakeholder management and Development activities (training, talent management, succession planning)
Experience in HR practice for manufacturing department/ manufacturing factory
Excellent knowledge of Labor Law
English: intermediate above
Advanced interpersonal skills and strong ability to build a relationship, trust, and influence
Strong problem solving, analytical and multitasking skills
University graduation
Over 5 years of working experience in HR, strong experience in C&B, labor relations
Proven understanding of compensation & benefits

Quyền lợi

Salary: Up to ‎$1000
WELFARE
PVI care health insurance, uniform
Other modes:In accordance with the Labor Law and the company&039;s Rules / Regulations
Travel, Team Building
Social insurance and union
Tet holiday bonuses; 13th month, bonus
JOB INFORMATION
Work time: From Monday to Friday, take 02 Saturday and take 2 Saturday off, every week
Workplace: 4th Floor. Sabay Building. 288 Pham Van Hai Street, Ward 5, Tan Binh District, Ho Chi Minh City
Morning: 8:30- 12:00; Afternoon: 13:00- 17:30

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-07 12:15:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
19/10/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân sự
Khu vực
Bình Tân, Tân Bình, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR Manager - Mã tin đăng: 5086627. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH SẢN XUẤT THƯƠNG MẠI ARTSTUFF

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 94 đường số 5A, Bình Hưng Hòa A, Bình Tân

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây