HR and Administrative Executive

CÔNG TY TNHH HANOIA
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

JOB FUNCTION
Other task as per managers’ requirements
Be responsible for proceeding administrative operation
Be responsible for proceeding HR operation including recruitment, training and developement
JOB DESCRIPTION
Human Resources operation
Recruitment

Prepare onboarding materials and assist new hires with joining procedures.
Update job postings across platforms and internal channels.
Arrange interview schedules and coordinate with candidates and interviewers.
Execute recruitment activities: post job ads, coordinate interviews, communicate with candidates, and prepare offer letters.
Maintain candidate database and recruitment reports.

Training & Development

Build and execute training plans and budgets.
Maintain training records and feedback forms
Update training database and issue certificates when required.
Coordinate training logistics: booking rooms, preparing materials, sending invitations, and tracking attendance.
Monitor training results and assess how they are applied on the job.
Track training effectiveness and evaluate on- the- job application.
Follow up on training completion and collect post- training feedback from participants.

Others

Assist other annual tasks such as annual health check, employee happiness surveys, team building activity…
Prepare basic HR reports such as headcount, attendance, and turnover.

Administration operation
Office & Facility Management

Monitor office and workshop facilities to ensure cleanliness, orderliness, and safety.
Manage office supplies, uniforms, stationery, and pantry items.
Supervise the security and cleaning teams; ensure safety and hygiene standards are maintained in the workshop.
Coordinate with vendors for maintenance, repair, and service of office/factory equipment.

General Administration

Build and execute daily, monthly, and yearly administrative work plans and budgets.
Develop, implement, and improve internal policies, regulations, and required licenses.
Making payments for all the admin task related to workshop operations
Prepare regular (monthly/yearly) and ad- hoc reports required by management, customers, or the group.

Government & External Relations

Support the preparation and renewal of permits (e.g., Work permit, fire safety, environmental, construction).
Coordinate submissions and ensure timely follow- up on administrative/legal documentation.
Maintain and develop good working relationships with government agencies and local authorities.

Other task as per managers’ requirements

Yêu cầu công việc

Education: Bachelor degree
Knowledge: Reporting, System
Major: HR, Administrative, Business or related fields
Skills:

- Good communication skills to work with local authorities, customers
- Good English communication
- Ability to work independently and handle multiple tasks
- Excellent system skills, admin procedures,

Competences/ Attitude:

- Take initiative and has a strong work ethic
- Attention to details
- Can Do and Positive Attitude
- Problem solving ability & Logical thinking
- Able to work under pressure and meet deadlines

Experience: At least 2 years’ experience at the same position

JOB BENEFIT

Health care program of the Company
Training oppotunity
Team- building
Compylsory Health & Social insurance on total gross salary
Annual Health check – up
Meal and telephone allowances
Salary review once a year
Monthly incentives

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-15 13:35:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
21/10/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân sự
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR and Administrative Executive - Mã tin đăng: 5166827. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH HANOIA

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây