HR Admin Staff

AMOREPACIFIC VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Provide assistance with HR Admin and Office Management duties, ensuring adherence to company policies and regulations.
Job Summary
Principal Accountabilities
Office Management (60%)
• Arrange bookings of hotels, air- tickets for travel when needed.
• Prepare and manage a report on related expenses
• Provide service to retails stores: stationery supplies, drinking water, cleaning service and fire safety equipment
• Keep reception area, office, pantry clean and tidy.
• Manage and supervise security service (Long Hai) at retail stores;
• Handle petty cash and invoicing; Organize and store related documents.
• Provide the pantry with a variety of snacks and coffee within budget.
• Do searching/dealing with vendors (prices, contracts, invoices…).
• Manage tea- lady to make sure she follows cleaning guidelines.
• Prepare/manage regular office expenses (taxi, rental car, utilities, office supplies, stationery and other related costs) and request payments to the Finance Dept timely and properly.
• Support small office maintenance and manage & monitor the main office door access
HR Admin (30%)
• Other ad- hoc duties as required by the role.
• Prepare and support in organizing annual Health check- ups and documentations as required.
• Arrange and prepare company products and benefits to employees timely and accurately.
•Support in HR activities: monthly employee birthdays, Women Days events, company outing trips, year- end party and other staff events as needed
Receptionist (20%)
• Greet and welcome as well as direct guests and candidates.
• Receive, sort, and distribute daily mail/deliveries.
• Answer incoming phone calls, transfering or taking messages

Yêu cầu công việc

Job requirements
Qualification and Experience
• Proven experience as an office administrator, office assistant or relevant role.
• College degree in office administration or relevant field.
• Familiarity with office management procedures.
• Intermediate level of English is preferred.
Skill Sets
• Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint).
• Good organizational and time management skills.
• Good customer- centric mindset
• Effective verbal communication and interpersonal abilities.
Personal Attributes
• Attention to detail and accuracy.
• Highly collaborative personality.
• Self- motivated, committed, determined, diligent and trustworthy nature.
• Ability to handle confidential information with discretion

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-27 12:10:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
11/11/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân sự
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR Admin Staff - Mã tin đăng: 5356430. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

AMOREPACIFIC VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Hr admin staff tại tỉnh/thành