HR & ADMIN MANAGER

CÔNG TY TNHH GARDENLINE INTERNATIONAL VN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Định
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Gardenline has a successful 30 years operating history, commencing in 1992 as a modest import and distribution operation to become one of the leading exporters of outdoor furniture. We are looking for
an experienced HR & ADMIN MANAGER
who is responsible for all areas of HR field which includes C&B, Recruitment & Selection, Training & Learning and employee relation as well as active engagement and partnering with all departments to support the country’s business strategies.

Yêu cầu công việc

HUMAN RESOURCES RESPONSIBILITIES:
Recruitment:
• Develop a proper recruitment plan to attract and retain talents at optimum cost.
• Responsible for effective execution of recruitment plans to meet manpower needs in Operations.
• Manage end- to- end recruitment process (job posting, interview, onboarding)
Compensation & Benefits:
• Oversee attendance, leave management and payroll processing.
• Conduct market research to ensure the equity between company and labor market to attract, retain and educate talents.
Labor Contract Management
· Prepare and draft labor contracts in compliance with labor law and company policies.
· Explain rights, obligations, and contract terms to employees before signing.
· Maintain contract records and monitor deadlines for renewal, termination, or amendment when necessary.
Personal Income Tax Declaration & Settlement
· Prepare annual PIT settlement reports and work with tax authorities when required.
· Collect and verify employees’ income information.
· Prepare and submit monthly/quarterly personal income tax declarations in accordance with regulations.
Social, Health, and Unemployment Insurance Management
· Support employees in claiming benefits such as sick leave, maternity leave, occupational accident, and unemployment allowance.
· Register new employees for Social Insurance, Health Insurance, and Unemployment Insurance.
· Handle employee increase/decrease reports with the Social Insurance authority.
· Prepare and submit periodic insurance declarations and related documents.
HR Management:
• Stay updated with new regulations on labor, tax, and insurance to ensure legal compliance.
• Build up and update company’s HR policies & procedures system to ensure the HR operation smoothly.
• Ensure daily HR activities compliance with company policies and compliance with labor law.
Training & Learning:
Identifies training and development initiatives required to meet business goals. Coordinates / conducts training classes as required.
Employee Relation:
• Be key person of company culture to build- up and retain an efficient work atmosphere.
• Be the key contact point of internal conflict and responsible in the solving solution.
• Propose and conduct the internal activities to engage tightly the relations of employee and employer, employee and employee: YEP, Team building, newsletter….
ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES:
• Ensure to maintain a healthy, safe, and clean work environment
• Be responsibility of monitoring office expense both in QN & HCM
• Monitor the office expense: electric, rental, stationary…

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Xe đưa đón, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-26 11:50:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
08/09/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân sự
Khu vực
Bình Định
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR & ADMIN MANAGER - Mã tin đăng: 5234575. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH GARDENLINE INTERNATIONAL VN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây