HR-ADMIN MANAGER

SY GROUP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Nam Từ Liêm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

(Company size: ~40 employees, with 1 Admin staff reporting to this position)
HR
Recruitment

Build candidate pipelines and employer branding through effective channels;
Manage full- cycle recruitment for all levels;
Monitor headcount and ensure optimal workforce structure across departments;
Coordinate with departments to define JD and selection criteria;

C&B

Handle monthly payroll for both local and expatriate employees;
Design and revise compensation & benefits schemes (salary, bonus, insurance, allowances, welfare);
Coordinate with Accounting and relevant authorities for payroll compliance;
Propose initiatives to improve employee retention and satisfaction
Ensure accurate PIT, social insurance, and other statutory deductions;
Ensure compliance with labor law and group policies;

Employment Relations & Internal Communication

Promote a positive working environment and corporate culture;
Handle labor relations issues; provide counseling and resolve employee concerns;
Ensure smooth internal communication across all levels;

ADMIN:

Responsible for handling legal documents and reports, and liaising with relevant authorities (Labor Dept., IP Management Board, Police, Tax, Social Insurance, Immigration, etc.);
Perform other tasks arising during work or as assigned by the Management Board;
Support foreign experts and families with procedures: work permits, residence cards, health checks, housing, driver’s licenses, etc.;
Manage general admin operations for both factory and office: facilities, security, supplies, utilities, internal events, etc.;
Work with vendors: contract negotiation, payment processing, and deployment of management software;
Coordinate with Group IT to implement corporate systems (email, payment, data access) for Vietnam employees;
Support cross- functional departments and ensure smooth company operations;

Yêu cầu công việc

Eager to learn and do the extra miles;
Good communication skills in English or Korean;
Responsible, trustworthy, and able to maintain confidentiality;
Hands- on experience in recruitment, payroll, employee relations, and general admin tasks;
Detail oriented person;
Positive attitude, professional ethics, and resourceful;
Bachelor’s degree in Human Resources, Business Administration or related fields;
Experience in working with local authorities (Labor Dept., Tax, Social Insurance, Immigration);
High commitment & supportive to the team;
4–6 years of experience in HR & Admin, with at least 2 years in a supervisory/managerial role;
Good stress and self- management;
Good knowledge of Vietnam labor law, social insurance, PIT and basic compliance requirements;

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-04 11:50:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
27/11/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân sự
Khu vực
Nam Từ Liêm, Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR-ADMIN MANAGER - Mã tin đăng: 5310192. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SY GROUP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây