HR Admin (Bangkok based)

CÔNG TY CỔ PHẦN THỰC PHẨM HỮU NGHỊ
Mức lương
40 triệu
Địa điểm làm việc
Bình Chánh, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

HR Admin (Bangkok based)

Responsibilities:

* Schedule and coordinate meetings and appointments, maintaining calendars for management.
* Maintain office supplies inventory, anticipating needs and placing orders accordingly.
* Serve as the primary point of contact between employees and management, facilitating clear and timely communication.
* Provide support with HR- related tasks, such as onboarding new employees and assisting with administrative processes.
* Perform other duties as assigned to support the overall operation of the office.
* Manage and oversee daily office operations, ensuring efficiency and effectiveness.
* Ensure the office environment is clean, organized, and conducive to productivity.
* Assist in the preparation of reports, presentations, and other documentation, ensuring accuracy and professionalism.

Requirements:

* Ability to work independently and as part of a team, demonstrating initiative and a proactive approach to problem- solving.
* Familiarity with basic HR processes and procedures is a plus.
* Meticulous attention to detail and a commitment to accuracy in all aspects of work.
* Bachelor&039;s degree in Business Administration or a related field preferred.
* Proficiency in Google Suite applications, including Google Sheets and Google Docs.
* Minimum of 3 years of experience in office administration or a similar role.
* Prior experience handling visa and work permit processes is highly preferred.
* Excellent written and verbal communication skills, with the ability to interact effectively with individuals at all levels of the organization.
* Strong organizational and multitasking abilities, with a proven ability to prioritize and manage multiple tasks efficiently.

Benefits:

* Home Visit Support: Financial assistance for employees to visit home twice a year.
* Essential Equipment: Provision of necessary work equipment, including a MacBook and iPhone.
* Inclusive Environment: A professional, dynamic, and inclusive workplace culture that fosters collaboration and innovation.
* Holiday Bonus: A holiday and New Year bonus to recognize your hard work and dedication.
* Competitive Salary: A salary package that reflects your skills, experience, and contributions to the company.
* Employee Support: Assistance with accommodation, living expenses, and work visa procurement for all staff.
* Life experience: Enjoy the new culture, living environment in Thailand.
* Development: Continuous development of hard and soft skills through work and professional training.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-07 10:15:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
07/11/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
associate degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân sự
Khu vực
Bình Chánh, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR Admin (Bangkok based) - Mã tin đăng: 5315535. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN THỰC PHẨM HỮU NGHỊ

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Trụ sở/Nhà máy tại Hà Nội: 122, Định Công, Hoàng Mai, Hà Nội / Chi nhánh Hà Nam: Đường Nguyễn Hữu Tiến, KCN Đồng Văn, Duy Tiên, Hà Nam/ Chi nhánh Miền Nam:Lô CN3, Đường số 2, KCN Sóng Thần 3, TP. Thủ Dầu Một, Tỉnh Bình Dương/ VP tại TP. Hồ Chí Minh: 400/

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây