HR Admin Assistant (Urgent)Bouygues Construction IT VN

BOUYGUES CONSTRUCTION IT VN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm kinh nghiệm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

We are seeking a dedicated and proactive HR Admin Assistant to join our HR Admin team. This role is integral to supporting various administrative functions, human resources initiatives, and accounting tasks supporting.
Bouygues Construction IT Vietnam is a part of Bouygues Construction IT, a trusted partner for the business lines which provides competitiveness of the Bouygues Construction Group and promotes its digital transformation.
JOB DESCRIPTION:
Training & Development:

Conduct and monitor the annual performance appraisal system to support employee growth and development.
Develop and coordinate comprehensive training programs and development initiatives in collaboration with other departments.
Ensure training processes and procedures are documented and followed.

Administration & Accounting Support:

Organize company events and activities to foster a positive work environment.
Handle all aspects of expat liaison, including but not limited to work permits, residency cards, and business visas.
Support accounting process, payment process, contract review, SAP- invoices input, budget controlling, ... Ensure timely and accurate processing of invoices and payments.
Manage administrative tasks such as purchasing, office maintenance, pantry supplies, stationery, business trip preparations …

Compensation & Benefits:

Finalize attendance records and maintain accurate monthly timesheets.
Collect information regarding salary reviews and promotions under the directions.

HR Information Systems & Policies:

Provide regular budget reports and insights to ensure financial control.
Regularly review and update HR policies to align with current best practices and legal requirements.
Maintain and update the HR information system to ensure accuracy and compliance.
Update, structure and provide guidance on best practices related to policies and laws to others.

Provide other support as assigned to meet the dynamic needs of the organization.
OUR REQUIREMENTS:

College/ Bachelor graduated with background in Human Resources.
Proficiency in Microsoft Office or relevant HR software.
Fluent in English. Proficiency in French is a big advantage.
Proven experience in administrative and HR support roles.
Strong knowledge of labor laws.

General Skills:

Good communication skills.
Well- organized.
Can- do attitude.
Energetic and eager to tackle new projects and ideas.
Good problem- solving and researching skills.

Quyền lợi

Professional, Open- minded and Creative Environment:

Respect different perspectives
Strong sharing culture to improve individual development
International, friendly, proactive, supportive workplace
Great teamwork with Agile mindset

Individual Development

Be oriented and empowered for individual, team and organization goals
Online internal learning hub with various categories in Software skill, soft skills, language skill

Special Care for Employee

Dell laptop and external monitor for your work
Attractive allowance
Various attractive teambuilding activities and company trip

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-17 08:10:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
16/12/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm kinh nghiệm
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Nhân sự
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR Admin Assistant (Urgent)Bouygues Construction IT VN - Mã tin đăng: 5194577. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BOUYGUES CONSTRUCTION IT VN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Hr admin assistant tại tỉnh/thành