Hostess (Ocean Club) - Nhân Viên Đón Tiếp Khách Hàng (Ocean Club)

REGENT PHÚ QUỐC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Know how to make optimal use of the restaurant’s table layout and manage table turnovers in order to optimize the overall revenue.
Actively communicate with other departments in order to update guest preferences, reservations and other important information, by using all tools the resort has to offer.
You are responsible for managing the reservation channels and ensures that bookings are confirmed according to the standards, resulting in a positive first impression.
Create unforgettable welcome experiences and thoughtful farewells for our guests, by tailoring guest interactions according to individual guests’ needs.
You possess the knowledge and are empowered to solve problems on the spot, but you also know when to ask for assistance from colleagues. Always follow up on guest issues and report occurred concerns to the management.
You have the knowledge to operate the Point of Sale system and assist the team in handling payments and recording orders through the POS.
You have the ability to use suggestive selling as a way to complement services inside the resort, resulting in higher average spending and increased revenue.
Take charge of managing the guest profiles in the restaurant management system and update important guest information, such as: dining preferences, dietary restrictions and preferred seating.
Communicate with colleagues and be pro- active in supporting them in the Ocean Club, but also in other food and beverage outlets if requested by the management.
You always acknowledge guests and remember important information as guest names, preferred seating and favourite aperitifs. Look for chances to positively surprise guests at the right moments, through small or large gestures and acts of kindness.
You know the Forbes Travel Guide Standards that are applicable for restaurants & bars and you ensure that you implement them within the service processes.

Yêu cầu công việc

Possess customer service- oriented mindset
Good English
Can work in rotated shifts
Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
Always maintain proper grooming as hotel&039;s policy

Quyền lợi

Insurance as labor law
Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
14 annual leave, 2 days off per week
Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
International working environment
Rest and relaxation: 2 million per 3 service months
Relocation, repatriation and home leave allowance
Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
7 accident insurance
Other benefits will be discussed during the interview

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-25 08:30:04

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
14/11/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Phú Quốc, Kiên Giang
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Hostess (Ocean Club) - Nhân Viên Đón Tiếp Khách Hàng (Ocean Club) - Mã tin đăng: 5352878. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

REGENT PHÚ QUỐC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Nhân viên đón tiếp khách hàng tại tỉnh/thành