Hostess | Nhân viên Tiếp đón Ẩm thực

HOIANA HOTELS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Duy Xuyên, Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Establishes a rapport with guests maintaining good customer relationships.
Verifies cash received ensuring only genuine money been collected.
Responds to the results of the Consumer Audit and ensures that the relevant changes are implemented.
Checks/ tests all audio vision equipment prior to any function.
Provides excellent service to internal customers in other departments as appropriate.
Strictly adheres to all policies and procedures issued by the Finance with regard to cashiering and cash handling.
Computes bill and accepts payment as required.
Ensures the delivery of brand promise and provides exceptional guest service at all times.
Works closely with the Engineering Department to ensure the serviceability of all equipment throughout the function.
Fully conversant with all aspects of the Micros System.
Works closely with other employees in a supportive and flexible manner, focusing on the overall success of the hotel and the satisfaction of hotel guests.
Verifies all credit cards presented by guest before to validity of the card.
Performs the function of cashier as required.
Have a thorough knowledge and understanding of all food and beverage outlets and cross sell whenever necessary.
Sets up venue as per guest requirement.
Ensures that minimum brand standards have been implemented.
Assists to handle any last minutes guest’s request and consults immediate Team Leader for advice or solution if encounter any difficulties.
Works closely with the Housekeeping Department to ensure cleanliness of the function venue at all times.
Handles all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.
Maintains par stocks of all equipment and guest supplies as required.
Ensures Food and Beverage Division meets the Hotel’s targets in the areas of Guest Satisfaction Survey and Customer Audits.
Places all signage for functions at proper place/ location.

Yêu cầu công việc

Able to converse in English
Able to perform shift work

Quyền lợi

Training & Development
Employee shuttle bus service
Accommodation- Hoiana Staff Village
Annual leave
Insurance
Uniform
Heath checkup

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-19 05:25:39

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Hostess | Nhân viên Tiếp đón Ẩm thực - Mã tin đăng: 4200655. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Nhân viên tiếp đón

HOIANA HOTELS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
4
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây