[HN] KHÁCH SẠN SHERATON TUYỂN DỤNG NHÂN VIÊN TRỰC TỔNG ĐÀI - GUEST SERVICE CENTER 2024

SHERATON HANOI HOTEL
Mức lương
8 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Tây Hồ, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Answer, record, and process all guest requests, questions, or concerns via telephone, email, chat, and mobile communication devices. Operate telephone switchboard, process guest requests for wake- up calls, and connect and direct calls to the appropriate extension. Receive, record, and relay messages accurately. Log all guest requests or issues into the computer, contact the appropriate individual or department (e.g., Bellman, Housekeeping), and follow up with guests to ensure their request has been resolved to their satisfaction. Provide information to guests about room features, property amenities, and local areas of interest. May process room service orders, answer questions on menu selection and record transactions in point- of- sale system. Assist guests with accessing the internet and guestroom entertainment.
Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; and protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests&039; service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others, and support the team to reach common goals. Comply with quality assurance expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats; stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.

Yêu cầu công việc

Education and Experience

Experienced as Telephonist
Bachelor&039;s degree
Fluent in English Dependability
Experienced in customer service

Interpersonal Skills

Team Work
Diversity Relations
Interpersonal Skills
Customer Service Orientation

Communications

Listening
English Language Proficiency
Telephone Etiquette Skills
Writing
Applied Reading

Analytical Skills

Decision- Making
Problem Solving
Learning
Computer Skills

Organization

Multi- Tasking

Quyền lợi

Duty meal & Uniform provided
60 days probation with Full salary & Social Insurance
Exciting Birthday Parties with awesome gifts
Participate in team building and TakeCare activities of the team and hotel
Professional workplace with young, dynamic and awesome team members
Satisfy your love of travel with distinctive Associate discounts for hotel rooms and F&B services at Marriott International hotels & resorts all over the world (16 hotels & resorts in Vietnam)
Attractive remuneration package & 13th month salary
Health check every year
Attractive monthly service charge (top in the market)
Professional training courses
•Start your career path in the biggest and one of the most prestigious hotel companies worldwide

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-13 07:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
22/12/2025
Hình thức làm việc
Khác
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Tây Hồ, Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HN] KHÁCH SẠN SHERATON TUYỂN DỤNG NHÂN VIÊN TRỰC TỔNG ĐÀI - GUEST SERVICE CENTER 2024 - Mã tin đăng: 4447461. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SHERATON HANOI HOTEL

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: K5 Nghi Tam, 11 Xuan Dieu Street, Tay Ho District, Hanoi, Vietnam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây