[HN/HCM] Công Ty The Prive Spa Tuyển Dụng Customer Care Attendant Full-time 2025

VÕ HOÀNG OANH
Mức lương
8 - 10 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội; Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION

Địa điểm

Hà Nội

The Privé Spa được thiết kế với mục tiêu hướng đến sự thoải mái của khách hàng, các tiện nghi sang trọng và không gian thư giãn để đảm bảo trải nghiệm thực sự thư thái.
Từ thời điểm bạn bước qua cánh cửa của Privé Spa, bạn sẽ được đưa đến một thế giới yên tĩnh và thư thái.

Customer Care Attentdant

Địa điểm

Hà Nội

JOB DESCRIPTION

- Any other duties related to customer service assigned by the Manager.
- Collaboration with other departments: Work closely with other departments to ensure customers have the best possible experience.
- Guest reception: Greet customers upon arrival at the spa, provide information about the spa’s five- star services, answer questions, and guide guests on how to use the spa services. Coordinate appropriate services for each customer.
- Feedback collection: Collect feedback/reviews from customers regarding services and staff performance at the spa.
- Payment and transaction handling: Use the POS sales system to process payments for customers after service usage, ensuring proper procedures and accurate transaction records.
- Maintain reception and spa space: Ensure the reception area and surrounding spaces are always clean, organized, and comfortable, creating a relaxing atmosphere for customers.
- Service and promotion information: Introduce spa services, wellness and beauty care packages, and promotional offers to customers.
- Customer profile management: Update customer information, service usage history, and follow- up care to offer suitable service recommendations.
- Handling customer requests and complaints: Professionally and promptly address customer requests and complaints to ensure customer satisfaction.

REQUIREMENTS

- Working time: 9AM- 8:30 PM
- Ability to communicate in Mandarin, Cantonese or French is a plus.
- Being able to do paperwork and Microsoft software knowledge.
- Outstanding communication skills in English and Vietnamese.
- Having knowledge of spa, nails services and products is preferable.
- Have experience in Customer Service or relative roles.
- Good organizational skills and problem- solving mindset.
- The MBTI personality test fits the company&039;s requirements

BENEFITS

- Bonus (Performance monthly bonus + Yearly Bonus)
- One on one training
- Progressive career path to be the Spa Manager.
- 4 days off/month, not fall into weekends, holidays..
- Salary range (depends on skills): 8M- 15M
- Professional spa environment.
- Develop English communication skills

HOW TO APPLY

Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 10/11/2025
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.

APPLY NOW

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-02 01:25:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
03/12/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hà Nội; Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HN/HCM] Công Ty The Prive Spa Tuyển Dụng Customer Care Attendant Full-time 2025 - Mã tin đăng: 5371816. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VÕ HOÀNG OANH

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job