[HN] Công Ty LITGROUP Tuyển Dụng Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Full-time 2025

THÙY DUNG
Mức lương
8 - 10 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION

Địa điểm

Hà Nội

LitGroup JSC takes great pride in being a reputable and professional data solution provider catering to the needs of e- commerce businesses. Our primary focus at Litgroup is to offer our valued customers the utmost in quality and security, ensuring a seamless data processing experience that is efficient and prompt. Established in 2011, Litgroup holds ownership of 3 brands: LitExtension, LitCommerce, and Litos. Currently, we’re supporting over 200 e- commerce platforms in more than 80 countries worldwide, garnering a remarkable customer satisfaction rate of over 95%.
With the goal of expanding our service offering globally, we are looking for candidates with a sense of responsibility and willingness to learn, grow and succeed together.If you aspire to be part of a company that fosters a professional and amicable working environment, Litgroup presents the ideal opportunity for you.

Websitehttps://litextension.com/

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

Địa điểm

Hà Nội

JOB DESCRIPTION

  • Efficiently handling and resolving customer issues and inquiries regarding LitCommerce products

  • Collaborating with Tech Support to provide timely solutions to users

  • Collecting customer reviews to boost app ratings and improve service

REQUIREMENTS

  • Proficient in English speaking and writing skills: IELTS 6.0 or TOEIC 750 equivalent;

  • Available for flexible work shifts;

  • Ability to work independently, collaborate effectively, and pursue self- directed learning;

  • Experience in customer service, e- commerce, and basic IT knowledge are advantages.

BENEFITS

  • Income: Basic Salary: 9.000.000- 13.000.000 VND/month + Shift Premium + Bonus KPI + Allowance

  • Satisfactory performance- based salary. Quarterly performance reviews with potential growth.

  • Holiday, Year- end, New Year, and performance bonus.

  • Flexible remote working schedule

  • Structured approach to Customer Service basics.

  • Monthly in- house coaching and mentoring programs.

HOW TO APPLY

Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Deadline: 23:59 22/11/2025
Submit your application via the APPLY NOW button below.

APPLY NOW

1 ứng viên

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-03 16:40:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
06/12/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không cần kinh nghiệm - Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HN] Công Ty LITGROUP Tuyển Dụng Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Full-time 2025 - Mã tin đăng: 5374209. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

THÙY DUNG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây