[HCM] Tổ Chức Giáo Dục Maas Education Technology Tuyển Dụng Nhân Viên Quan Hệ Khách Hàng Full-time 2025

MAAS EDUCATION TECHNOLOGY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION

Địa điểm

Hồ Chí Minh

Nhân Viên Quan Hệ Khách Hàng Full- time

Địa điểm

Hồ Chí Minh

JOB DESCRIPTION

Customer Consultation & Order Confirmation

Recommend package upgrades and confirm orders.
Assist customers with payments and form submission.
Respond to customer inquiries and provide tailored consultation.

Order Operations

Share order details with Operations and Accounting teams.
Manage communication between writers and customers.
Monitor order progress and support customers throughout the process.

Customer Care Services

Follow up with previous customers for potential services.
Ensure a high- quality customer experience.
Assist customers from initial contact to service completion.

Data Management & Internal Processes

Perform monthly data reconciliation and generate CR reports.
Process customer refunds in collaboration with relevant departments.
Analyze data, identify trends, and suggest improvements.
Maintain and organize internal files and coordinate with departments.

REQUIREMENTS

1- year experience in Sales and Customer Service is preferred;
Understanding consumer trends and customer service needs;
Thorough understanding of marketing and negotiating techniques;
Experience in online client consulting is a plus;
High information security awareness;
Time management skills.
Bachelor’s degree in any subject is acceptable;
Fluent in English, especially reading and writing;
Self- driven and ability both working independently and in a team;
Proficient in CRM tools, sales process support tools, and customer care
Excellent knowledge of MS Office;

BENEFITS

Attractive Income: up to 11.000.000 VND/month, including

+ Commission & Incentives
+ Negotiable salary (7.000.000- 9.000.000 VND/month)
+ Parking and meal allowances

Insurance following the Labor Law;
Company trips & other team- building activities;
Unlimited potential for your career growth because we are small and fast- growing;
13 days of annual leaves per year;
13th- month salary bonus;
Gift or allowance for holidays, birthdays, weddings, sicknesses, etc.;
Salary review yearly;
Free snacks, tea, and coffee for a tea break regularly.
Passionate, talented, young, and driven colleagues;

HOW TO APPLY

Deadline: 23:59 25/5/2025
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Submit your application via the APPLY NOW button below.

APPLY NOW

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-05-25 23:50:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
12/06/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Giáo dục - Đào tạo
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM] Tổ Chức Giáo Dục Maas Education Technology Tuyển Dụng Nhân Viên Quan Hệ Khách Hàng Full-time 2025 - Mã tin đăng: 5113512. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

MAAS EDUCATION TECHNOLOGY

Quy mô: 10 - 25
Trụ sở: P3910, Landmark 1, Vinhomes Central Park , 208 Nguyen Huu Canh, Binh Thanh, HCMC

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job