HCM - Customer Experience Specialist

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 4 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

We are looking for a dynamic and customer- focused individual to join our team as a Customer Experience Specialist at Maison RMI. As a Customer Experience Specialist, your primary responsibility will be to enhance the overall customer experience and satisfaction across both offline and online channels. You will play a crucial role in improving key customer experience metrics such as NPS, CSAT, CES while continuously seeking and utilizing customer feedback to drive improvements.
Key Responsibilities:

Proficiency in developing and managing customer journey maps based on research and feedback.
Experience in providing support to enhance the UI/UX of mobile applications, contributing to performance enhancement
Excellent cross- functional collaboration skills to ensure seamless implementation of customer- centric initiatives.
Proven experience in improving NPS, CSAT, and CES scores through strategic initiatives and process enhancements.
Demonstrated ability to innovate solutions and manage projects aimed at improving customer lifetime value and conversion rates.
Innovative thinking to create unique and captivating customer experiences, setting the brand apart from competitors.
Strong analytical skills to analyze customer data and feedback, providing valuable insights for decision- making.

Benefits:

Employee discount purchases
Holiday bonus, 13th month salary bonus, annual KPI bonus based on revenue, social insurance, Union, year- end party, team building..
12- 15 days annual leave
Attractive salary + lunch allowance + parking allowance

Yêu cầu công việc

2- year working in retail industry is preferred.
Proven experience in customer experience management, with a strong record of accomplishment of improving customer experience metrics.
Strong analytical skills and the ability to interpret customer data.
Experience in supporting UI/UX and performance improvement for mobile applications is a plus.
Bachelor&039;s degree in Business Administration, Marketing, or a related field.
Innovative thinking and a customer- centric mindset.
Experience working with cross- functional teams.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:16:34

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HCM - Customer Experience Specialist - Mã tin đăng: 4021234. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
19/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây