[HCM] - CRM Executive (Loyalty & Partnership)

CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ TAM SƠN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

The CRM executive is responsible for executing CRM’s activities in order to ensure a positive relationship between the company and its customers/partners. To increase customer satisfaction and loyalty, he/she should create new opportunities for business development through CRM’s activities within the Loyalty & Partnership function.
- Analyze customer data and propose changes to improve the effectiveness of acquisition, retention, and upselling programs.
- Customer database management: Utilize and manage various systems regarding customer database to ensure high quality data as basis for all CRM activities.
- Ensure customer experience and customer service standard are well maintained.
- Manage CRM spending budget and stock.
- Work closely with cross- functional teams to deliver optimized CRM campaigns.
- Work closely with Marketing team to deliver client communication schemes.
- Manage the loyalty programs through delivering suitable treatment (events, gifts, coupons, etc.) to each customer segment in order to increase customer satisfaction and loyalty. Ensure and enhance the quality of each treatment delivered to customers.
- Deliver reports and analytics as required by managers.

Yêu cầu công việc

* Core Competencies
- Integrity, Logical thinking, Objectivity
- Communication, presentation and negotiation
- Eager to learn & self- motivated
- Customer connectedness and customer centric mindset
- Proactive & result driven
- Multi- tasking & cross- team collaboration skill
* Skills
- Hands on experience with CRM software/system is preferred
- Fluent in writing and speaking English (TOEIC 700, IELTS 6.5 or above)
- Good synthesis, analysis and reporting
- 2 years proven working experience in customer service, customer experience, private banking, guest relations or partnership management
- Graduated from economics, business administration, marketing or related fields
- Event planning & execution is an advantage
- Proficient in Microsoft Office 365

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-17 08:05:36

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM] - CRM Executive (Loyalty & Partnership) - Mã tin đăng: 4293997. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ TAM SƠN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây