COMPANY INTRODUCTION
Địa điểm
Hồ Chí Minh
Hàng năm, AVT xuất khẩu hàng ngàn con- tai- ner cho khoảng gần 200 khách hàng toàn cầu. Chức năng của AVT tại Việt Nam bao gồm theo dõi đơn hàng, thiết kế, vận chuyển, mua hàng, kế toán, đảm bảo- kiểm soát chất lượng, chuỗi cung cứng/ kế hoạch sản xuất, phát triển sản phẩm…với sự hỗ trợ của đội ngũ chuyên nghiệp và nhiều nhà máy đối tác độc quyền.
Nhằm đáp ứng nhu cầu phát triển mạnh mẽ, AVT đang tìm kiếm những ứng viên tài năng để tham gia đội ngũ của công ty.
CÔNG TY TNHH AN VIỆT THỊNH (AVT) là công ty con thuộc TẬP ĐOÀN EUROFAR (TRỤ SỞ ĐẶT TẠI HÀ LAN). AVT tọa lạc tại Quận 12, Tp. HCM chuyên sản xuất, kinh doanh các sản phẩm nội thất sân vườn cho các nhà bán lẻ toàn cầu. Với lịch sử gần 20 năm thành lập, phát triển và nỗ lực, AVT đã và đang là 1 trong những doanh nghiệp dẫn đầu trong lĩnh vực nội thất này và là đối tác đáng tin cậy của nhiều công ty khắp thế giới.
Địa chỉ: 124 Đường Trường Chinh, Phường Đông Hưng Thuận, TP. Hồ Chí Minh
Điều Phối Viên- Phòng Hàng Hóa (Mới Tốt Nghiệp, Được Đào Tạo Bài Bản)
Địa điểm
Hồ Chí Minh
JOB DESCRIPTION
Responsibilities
A Dutch company is looking to hire a Merchandise Coordinator.
Merchandise Coordinator is responsible for supporting merchandise team in managing customer orders, admin tasks, customer service tasks... in daily works:
Liaison in the inbound transportation between factories and An Viet Thinh and 3rd parties (like clients, lab offices, etc, ) for samples, color swatches …
Liaison in providing factories with the inspection reports
Other tasks requested by direct manager and Board of Director
Key in the testing forms and submit to the 3rd labs
Booking quality and sample inspections with clients
REQUIREMENTS
GOOD COMMAND OF ENGLISH
FEMALE IS PREFERED
High responsibility in work, carefulness, accuracy
Good Microsoft office
Enjoy working in fast pace international environment
Good at excel and data
Fast learning with good willingness
Teamwork spirit
BENEFITS
Opportunity to be trained to improve your competency & soft skill
Salary: 7- 10M/month
Annual salary increase
Be part of an international, young and dynamic team
Annual team building and regular social activities in the company
Company laptop
Year- end bonus
HOW TO APPLY
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 28/11/2025
APPLY NOW
8 ứng viên
Thực tập sinh mua hàng
Địa điểm
Hà Nội
JOB DESCRIPTION
Check quotation, compare price, check contract with Legal team
Prepare the Payment Request to Suppliers (deposit, payment)
Other tasks assigned by line manager
Assisted in sourcing suppliers under guidance
Pushing purchasing team input information/contracts/ quotations/ Integrity statements/ general information are fully uploaded to TS of factories.
REQUIREMENTS
Detail- oriented, careful, willing to learn
Proactive, initiative, willing to learn
Final- year students or fresh graduates majoring in administration, foreign trade, economics, English or related fields.
Good office excel/word/ AI analysis, data filter, document typing
Good English in reading and writing
BENEFITS
Working from Mon to Fri
Hands- on training: work directly with an experienced procurement team.
Company laptop
Be part of an international, young and dynamic team
Opportunity to be trained to improve your overall skillset.
Monthly internship allowance 3.000.000- 4.000.000 VNĐ/month (to be discussed during the interview).
HOW TO APPLY
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Deadline: 23:59 28/11/2025
Submit your application via the APPLY NOW button below.
APPLY NOW
2 ứng viên