[HCM] AEON Tuyển Dụng Trưởng Nhóm Cửa Hàng Chăm Sóc Sức Khỏe & Sắc Đẹp (Glam Beautique) Full-time 2024

TUYỂN DỤNG AEON
Mức lương
8 - 10 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION

AEON hiện là một trong những tập đoàn thương mại bán lẻ lớn nhất trên thế giới với 179 liên doanh trong và ngoài nước Nhật Bản. Được thành lập từ năm 1758, với lịch sử trải dài trên 260 năm, Tập đoàn AEON là một trong những nhà bán lẻ lâu đời nhất tại Nhật Bản.
Trong suốt quá trình hoạt động của mình, Tập đoàn AEON duy trì một cam kết không hề thay đổi đó là luôn đặt ra tiêu chí “Khách hàng là trên hết”. Nguyên tắc cơ bản của Tập đoàn AEON chính là hướng tới một xã hội thịnh vượng, ổn định và hòa bình thông qua hoạt động bán lẻ. Với trách nhiệm đó, Tập đoàn AEON đã có được lòng tin của khách hàng cũng như mở rộng hoạt động kinh doanh không chỉ tại Nhật Bản mà còn tại các quốc gia khác trong khu vực Châu Á trong một khoảng thời gian dài.
AEON chính thức bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 2009 dưới hình thức Văn phòng Đại diện (01/12/2009 – 10/07/2012). Ngày 07/10/2011: Được sự chấp thuận từ UBND Tp.Hồ Chí Minh, Công ty TNHH AEON Việt Nam chính thức được thành lập, đầu tư cho các hoạt động về xây dựng, tổ chức, quản lý và kinh doanh các mô hình Trung tâm thương mại, Trung tâm bách hóa tổng hợp và Siêu thị (TTBHTH&ST) hiện đại.

TRƯỞNG NHÓM CỬA HÀNG CHĂM SÓC SỨC KHỎE & SẮC ĐẸP (GLAM BEAUTIQUE)

Kinh nghiệm

Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm

JOB DESCRIPTION

Operations duties
Merchandise management
- Supervise General Staff to ensure:
• All the display merchandise is according to schematic plan and all the price between display merchandise and price card is tally.
• Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.
• Price checking on POS/SST and changing price label (if necessary) is completed before store opened.
- Support Foodline with monthly Stock Take as directed by supervisor.
- Manage stock inventory and repeat order when inventory drops to a specific level. Return and exchange damaged goods.
- Attend bi- annual Stock Take as scheduled.
Non- merchandise management
- Supervise General Staff to ensure:
• Sales floor is kept clean & tidy
• Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions
• Fire safety procedure is carried out properly
- Order POP, execute POP exhibition, check POP to ensure correct and adequate information.
- Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager.
- Execute store opening & closing
Omni channel Operation
- Report and ensure correct related figure data
- Control stock inventory for Omni sales.
Customer service
- Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.
- Follow Company&039;s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).
- Provide good customer services to encourage "plus selling". Be polite and listen alternatively to customer needs.
- Handle customer complaints raised by Group Leader(s), difficult and complicated sales.
Sales and Profits
- Identify low sales items and not good quality. Estimate consumer demands and advise merchandising dept.
- Co- ordinate with Suppliers to execute promotion schemes.
- Support cashier in return/exchange merchandise as required.
- Provide every day sales figure of concess counter for promoters. changes/improvement in merchandise assortment, quality and quantity.
- Keep records of purchase orders, sales. Report periodically about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey.
Manpower management
- Be responsible for General Staff&039;s performance.
- Approve duty roster, shift plan raised by Group Leader(s).
- Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity..
- Build and promote team work spirit.
- Ensure sufficient manpower during business in ad- hoc situations.
- Regularly train and motivate subordinates in daily works.
- Ensure General Staff and Promoters&039; attendance and attire.
Rules and Regulations
- Follow all working procedures, the company&039;s policies, rules and regulations.
- Check, monitor, remind and guide Group Leader(s), General Staff and Promoter(s) to follow the rules and regulations.
Other duties
- Opening & closing Store.
- Support other departments as necessary.
- Other tasks or responsibilities as assigned by direct Division Leader, Operation Deputy Manager/ Manager, General Manager.

REQUIREMENTS

- College or Technical School graduate.
- Good communication, problem solving and leadership skills.
- At least one- year related experience in retailing business or supermarket environment.
- Good presentation, problem solving and sales skills.
- Self- disciplined with ability to work independently
- Computer skill (Word, Excel, Power point) solving and sales skills.
- English
Preferred Skills:
- Be able to work at shift & on Public holidays
- Have ability to relocate to other Stores as per Company&039;s assignment is a plus

BENEFITS

- Discount when purchasing
- Health insurance for employees
- Sales bonus (according to company business situation)
- Participate in social insurance, health insurance, and unemployment insurance by the provisions of the Law
- Annual health check and travel
- Gasoline allowance
- Health insurance support for relatives
- Reward work efficiency
- Canteen lunch support
- 13th and Performance salary bonus
- Tuition sponsorship, training, and capacity development program

HOW TO APPLY

Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 25/2/2024

APPLY NOW

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-01-30 12:15:27

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM] AEON Tuyển Dụng Trưởng Nhóm Cửa Hàng Chăm Sóc Sức Khỏe & Sắc Đẹp (Glam Beautique) Full-time 2024 - Mã tin đăng: 4049167. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TUYỂN DỤNG AEON

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây