Ha Noi - Customer Experience Compliance Specialist

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hoàn Kiếm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Maison Retail Management International is seeking to recruit a dedicated Customer Experience Compliance Specialist to enhance the quality of customer interactions across selected brands. The ideal candidates will be responsible for observing, reporting, escalating, and implementing improvements to ensure exceptional customer experiences and maximized sales potential.
Key Responsibilities:
Observation and Evaluation:
· Collecting and analyzing feedback from various sources.
· Assessing operational processes both in- store and at the office.
· Evaluating employee interactions and customer service at the store level.
· Mystery shopping and operation checklist criteria to monitor results and identify ongoing issues affecting customer experience and revenue.
· Analyzing customer behavior within stores to enhance service delivery and surveying non- customers on objection reasons.
· Observing onboarding and training processes to identify areas for improvement.
Reporting and Recommendations:
· Monthly reporting on the evaluation of operation checklist.
· Aligning KPIs with customer experience objectives and ensuring reward structures support desired behaviors.
· Enhancing training materials and employee handbooks across all functional areas.
· Establishing a Project Management Office (PMO) to oversee and track improvements.
· Evaluating operational and customer experience efficiency and providing recommendations for conversion rate improvement.
· Collaborating with stakeholders in operations, brand, and head office teams to address immediate issues and develop standard operating procedures (SOPs) for consistent service delivery.
Benefits:
- Employee discount purchases
- 12- 15 days annual leave.
- Holiday bonus, 13th month salary bonus, annual KPI bonus based on revenue, social insurance, Union, year- end party, team building, annual salary increase ...
- Attractive salary + lunch allowance + parking allowance

Yêu cầu công việc

· Prior experience in retail operations, customer experience, or related roles preferred; a certificate in service QC is a plus.
· Proficiency in Vietnamese and English languages.
· Willingness to travel across stores, shopping malls, and specified nearby provinces.
· Ability to work independently and collaboratively with cross- functional teams.
· Excellent communication and interpersonal skills.
· Bachelor’s degree in Business Administration, Marketing, or a related field.

Quyền lợi

- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-19 01:15:31

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Ha Noi - Customer Experience Compliance Specialist - Mã tin đăng: 4303323. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Compliance specialist

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây