Guest Services Supervisor

CÔNG TY TNHH DỰ ÁN HỒ TRÀM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

The primary duties include managing the staff roster, engaging with guests, resolving service- related complaints, and stepping in for the Assistant Chief Concierge or Chief Concierge when needed. Additionally, the Supervisor is tasked with training and empowering team members to deliver outstanding service and consistently reach their professional goals.
The Guest Services Supervisor at The Grand Ho Tram oversees the daily operations of the Guest Service Executive and Airport Ambassador Teams in Ho Chi Minh City. This role ensures that all guests receive exceptional service marked by professionalism and precision.

Staff Development: Support the training, motivation, and ongoing communication with staff to deliver exceptional service, promoting a culture of accountability.
Additional Duties: Perform other duties as assigned by the management team.
Accountability: Ensure all areas of responsibility are executed to the highest standards, with proper resource utilization.
Promote Hotel Offerings: Promote hotel outlets, services, and events.
Staff Management: Assist in managing staff changes, including vacations, rosters, leaves of absence, etc.
Collaboration: Maintain strong working relationships with other departments and leaders to encourage feedback and ensure smooth operations.
Compliance: Ensure all departmental activities align with the company’s business objectives and establish safety and security standards.
Leadership: Provide engaging leadership that inspires and empowers the Guest Service Executive and Lobby Ambassador teams.
Facility Management: Oversee the maintenance of facilities and equipment, ensuring they are in complete working order.
Set Standards: Communicate guidelines that uphold the highest service standards.
Optimize Processes: Assist in creating efficient systems and processes for handling guest requests.
Reporting: Keep leadership informed promptly of any deviations from expected results.
Interdepartmental Communication: Coordinate with other departments to achieve superior guest satisfaction and efficient use of manpower and facilities.
Policy Adherence: Meet attendance guidelines and adhere to all departmental and company policies.
Hotel Knowledge: Maintain up- to- date knowledge of hotel availability, room rates, package plans, F&B outlet information, hours of operation, special events, and other relevant details.

Yêu cầu công việc

Competencies: Must be organized, capable of multitasking, possess strong problem- solving abilities, and be detail- oriented.
Teamwork: Ability to build productive relationships with peers and promote teamwork as the standard business practice.
Appearance: Must maintain a well- groomed appearance.
Language: Fluent communication in the primary workplace language, both verbal and nonverbal, is required. Proficiency in English is preferred, with additional skills in Mandarin or Korean encouraged.
Communication: Strong oral and written communication skills are desired.
Experience: One year of department experience preferred.
Skills: Proficiency in Microsoft Office is required.
Education: Vocational School Certificate required; higher education preferred.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Đồng phục, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-19 15:40:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
03/08/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Services Supervisor - Mã tin đăng: 5196647. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH DỰ ÁN HỒ TRÀM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
guest services supervisor tại tỉnh/thành