Guest Services Associate (Chinese/ Korean) / Nhân Viên Lễ Tân (Tiếng Trung/ Tiếng Hàn)

HOIANA HOTELS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Duy Xuyên, Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Is well- versed with group arrival and departure pattern and requirements. Works closely with the Team Leader in ensuring a smooth operation.
Handle guest complaint and monitor guest history program and data input.
Effectively handle all ‘walk out” guests during the overbooking and updates the Front Office Manager on guest feedback.
Offer rooming and responsible for the room upselling program.
To be aware and keep up to date of relevant hotel product and services; and facilities available within hotel vicinity.
Should assist and help when groups, incentive bookings, VIPs special guests or banquet guests arrive. Must ensure all facilities are ready, to check on details of the arrangements and liaise with Duty Manager, and Front Office Manager to meet guests if necessary.
Read through the front office log book and take follow up actions as instructed.
Clarify the room discrepancy with housekeeping regularly.
Learn and get to know guests (especially regular guests) and their needs, likes, preference and dislikes from guest profile and any correspondence available.
Assist the service centre to arrange the morning call for in house guest.
Liaise closely with Housekeeping on late checkouts, early arrivals, day use rooms and special requests.
To check and be aware of guest’s request and preferences through Guest Profile prior guest’s arrival.
Is responsible for ensuring all guests are offered a faultless and speedy check- in, with the emphasis being that all guests are pre- registered and checked- in, in their respective rooms.
Take appropriate action to resolve guest dissatisfaction
To ensure proper and complete take over and hand over of duty for each shift.
Assist reservation department to handle incoming inquiry as required.
Ensures that room rates, which have been updated by reservations, are followed.
Develop a thorough knowledge of the room locations, types of rooms and special room features.
Handle check- in and check- out.
Greet as many guests as time permits at the front desk or lobby.
Assign room for arrival of F.I.T and group.

Yêu cầu công việc

Good communication skill in English verbal, listening and writing
Certificate or diploma in hotel management is preferred

Quyền lợi

Employee shuttle bus service
Training & Development
Uniform
Annual leave
Insurance
Accommodation- Hoiana Staff Village
Heath checkup

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 13:47:51

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Services Associate (Chinese/ Korean) / Nhân Viên Lễ Tân (Tiếng Trung/ Tiếng Hàn) - Mã tin đăng: 4156732. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HOIANA HOTELS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
3
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây