GUEST SERVICE OFFICER - CONCIERGE

HYATT REGENCY NHA TRANG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Nha Trang, Khánh Hòa
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Supports the implementation of the People Brand, demonstrating and reinforcing Hyatt’s Values and Culture Characteristics.
Prepares welcome cards and keys for arrival FIT guests.
Attends and contributes to all training sessions and meetings as required.
Carries out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
Ensures that guest history records are accurately maintained and all repeat guests are pre- registered.
Ensures that all hotel, company and local rules, policies and regulations relating to financial record keeping, money handling and licensing are adhered to, including the timely and accurate reporting of financial information.
Ensures high standards of personal presentation and grooming.
Responds to changes in the Front Office function as dictated by the industry, company and hotel.
Meets and greets all guests and assists with registrations.
Be familiar with the hotel’s products and services and policies.
Personally and frequently verifies that guests are receiving the best possible service during check- in and check- out.
Reports “Lost and Found” items.
Exercises responsible behaviour at all times and positively representing the hotel team and Hyatt International.
Handles all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.
Delivers the brand promise and provide exceptional guest service at all times.
Provides excellent service to internal customers as appropriate.
Verifies arrival and departure details and arranges luggage handling and transportation and other services requested by guests.
Ensures the strict control of room keys.
Maintains the Daily Log Book.
Maintains positive guest and colleague interactions with good working relationships.
Reads the hotel&039;s Employee Handbook and have an understanding of and adhere to the hotel&039;s rules and regulations and in particular, the policies and procedures relating to computer resources, fire, hygiene, health and safety.
Works closely with other Front Office personnel in a supportive and flexible manner, focusing on the overall success of the hotel and the satisfaction of hotel guests.

Yêu cầu công việc

Diploma/degree in Hospitality Management or related field preferred.
Proficient in English; knowledge of other languages is a plus.
Problem- solving and decision- making skills with attention to detail.
Previous experience in Front Office/Concierge operations, ideally in a luxury or 5- star hotel.
Flexible to work shifts, weekends, and holidays.

Quyền lợi

12 complimentary nights at Hyatt Hotels worldwide
Exclusive discounts on F&B and Friend & Family rates
Opportunities for career growth
Duty meal and provided Uniforms
A Diverse & Inclusive workplace culture where you truly belong
Service charges

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-18 17:40:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/10/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
5
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Nha Trang, Khánh Hòa
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin GUEST SERVICE OFFICER - CONCIERGE - Mã tin đăng: 5337833. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HYATT REGENCY NHA TRANG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Guest service officer tại tỉnh/thành