Guest Service Agent (Nhân Viên Lễ Tân Khách Sạn)

KHÁCH SẠN HÀ NỘI DAEWOO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ba Đình, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Seek opportunities to up- sell to achieve individual target and team target.
Give guest complete and immediate attention to any complaint and request.
Prepare for the arrival of individuals and groups (Reg. Card, Key Holder, Message, etc.)
Handle guest requests in professional manner, record accordingly and coordinate with other departments to ensure seamless services.
Perform check- in and check- out for guests in accordance with hotel standards.
Report to the shift Supervisor or Duty Manager of guest complaints immediately. However, make efforts in handling minor complaints so as not to cause delays to the guest service at the Front Desk.
Check in guests accordingly to procedure. Registration form is to be filled out. All check- in must be updated in the system as soon as possible. All billing and special instruction to be clearly stated. All check- in is to be handled promptly and check- out must not short but efficient.
Be knowledgeable about daily hotel operations, room information, and other services.
Perform other tasks assigned by Supervisor and Upper Management.
Provide courteous and efficient service and if possible, respond to each and every guest request professionally and tactfully.
Perform guest registration, room assignment and accommodate special requests of all guests.
Complete reports at the end of the shift and attach all necessary supporting documents before submitting them to Accounting department.
Accountable for all mounts received and ensure that all amounts are properly remitted to the General cashier in line with the Standard Operating Procedures.
Utilize the Property Management System (Opera), Key Card System, Passport Scanner, POS System, and maintain computer discipline at all times.
Handle room key cards accordingly to the procedure. Always monitor and recheck for security reasons.
Strictly follow all cash handling and banking procedures.

Yêu cầu công việc

Open- mindedness.
Diploma in Hotel Management or related discipline, Bachelor’s degree preferred.
Extensive knowledge of Opera system and POS software and Computer skills
One or two years’ experience as a Front Desk Agent/ Receptionist in upscale hotels or equivalent.
Good command of English and Vietnamese

Quyền lợi

- Accident insurance 24/24
- Other benefits according to Company&039;s policy.
- Delicious and nutritious meal at Hotel&039;s Staff Cafeteria
- Team building activities.
- International working environment and friendly teammates.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- 2 months of probation with full salary & service charge.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:02:39

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Agent (Nhân Viên Lễ Tân Khách Sạn) - Mã tin đăng: 4097963. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 360 Kim Mã, Ba Đình, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây