Guest Relations Agent/ Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

SHERATON CAN THO
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Ninh Kiều, Cần Thơ
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

File guest paperwork or documentation. Operate telephone switchboard station.
Verify/adjust billing for guests.
Notify Loss Prevention/Security of any reports of theft.
Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns; follow up to ensure each has been met to guests’ satisfaction.
Cash- guests&039; checks, process all payment types, vouchers, paid- outs, charges, and provide change.
Count and secure bank at beginning and end of shift.
Advise guest of messages.
Clear departures in computer system.
Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions.
Communicate to appropriate staff when guests are waiting for an available room.
Run and check daily reports, contingency lists, and credit card authorization reports.
Arrange transportation for guests/visitors.
Supply guests with directions and information.
Coordinate with Housekeeping to track room status and guest concerns.
Process all guest check- ins, check- outs, room assignments, and room change/late check- out requests.

Yêu cầu công việc

Be interested in hospitality industry.
English: Good communication skills.
Hard- working | Active | Enthusiastic.
Want to develop career path in Marriott International.

Quyền lợi

To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance/ Được hưởng các chế độ bảo hiểm theo quy định, bao gồm bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội, bảo hiểm thất nghiệp.
Provided 01 meal/ shift, uniform, free parking motorbike, etc/ Được cung cấp 01 bữa ăn/ ca, đồng phục, gửi xe máy miễn phí,..
Receive training and training for career development/ Tham gia các khóa đào tạo và phát triển sự nghiệp.
Work 5 days per week- 2 days off per week/ Làm 5 ngày- nghỉ 2 ngày/ tuần.
Get competitive salary and service charge/ Mức lương cạnh tranh và phí dịch vụ hằng tháng.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:07:25

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Relations Agent/ Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng - Mã tin đăng: 4104588. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

SHERATON CAN THO

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đã xem gần đây