Guest Experience Manager (Japanese Speaking)

PRINCE HOTEL DA NANG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Sơn Trà, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

DUTIES AND RESPONSIBILITIES
Key responsibilities include managing staff, collaborating with other departments, implementing service standards, handling guest complaints, and using data to drive continuous improvement and innovation in customer service.
• VVIPs, VIPs management by overseeing all aspects of a VVIP&039;s stay, including ensuring their room is perfectly prepared and inspected, well- arranged amenities are in place, and any special requests are fulfilled. Review all folios of VIPs, meets and greets VIP upon their arrival, check- in and escort them to the room. Pay a special attention during their stay and bid farewell to them upon their departure.
• Build a connected community, share the Duty task of Duty Manager when they are absent. Routine patrol hotel premises, public areas, guest floor corridors.
• Monitor and improve the efficiency of daily operations, including quality assurance inspections and the implementation of new guest- focused initiatives.
• Act as a primary contact for guests, representing their needs and ensuring their experience aligns with the venue&039;s brand promise.
• Have a complete understanding of the Front Office Policies and Procedures, Job Description, Hotel Employee Handbook, Hotel’s policy relating to fire, safety and health and to adhere to the regulations contained therein. Report any hazard to health or safety immediately to Front Office Manager or any other appropriate Department Head-
• Perform other related duties as assigned by the immediate superior which is not included in this job description
• Gather and analyze guest feedback, operational data, and social media reviews to identify trends and drive strategies to enhance the hotel service.
• Post- departure experience: focusing on maintaining the relationship through feedback, loyalty programs, and personalized communications to foster repeat bookings and positive online reviews
• Maintain a strong presence in public areas, acting as a point of contact and a warm, professional ambassador for the venue.
• Proactive guest handling by identifying the guest issues and resolve all issues, complaints, and feedback, transforming negative experiences into positive ones.
• Work with various operational departments, such as Housekeeping, Food & Beverage, and Engineering, to ensure consistent and smooth guest service.
• Train and mentor staff on customer service best practices, develop and enforce service policies, and lead the continuous improvement of service standards.
• Upselling the hotel services is an opportunity to enhance the guest stay by using data (email, in- app notifications or personalized conversations) from pre- arrival to due- out.

Yêu cầu công việc

Hospitality Experience:
Significant experience in direct customer service, particularly within the hospitality or entertainment industries.
Leadership and Training Skills:
Ability to lead, motivate, and develop team members while providing effective coaching and training on service standards.
Strong Communication and Interpersonal Skills:
Excellent ability to interact professionally and empathetically with guests, staff, and management.
Can speak at least 01 or 02 foreign languages.
Problem- Solving and Agility:
Skill in resolving complex guest issues, adapting to dynamic situations, and implementing solutions efficiently.
Strategic Thinking:
Capacity to develop innovative ideas and processes that enhance the overall guest experience and align with business goals.

Quyền lợi

Competitive salary package
Opportunity for learning and career development
Special employee rate for F&B services
Accident Insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-03 12:40:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
20/11/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Outlet Manager
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Sơn Trà, Đà Nẵng
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Experience Manager (Japanese Speaking) - Mã tin đăng: 5373748. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

PRINCE HOTEL DA NANG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job