Global Customer Support

CYBERLOGITEC VIETNAM CO., LTD.
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Tân Bình, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 4 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

We have lots of industrial experiences for more than 10 years in logistics business and technology area, and e are providing our service for our global customers in more than 10 countries such as Korea, USA, Thailand, China, Saudi Arabia, Turkey, UAE, Malaysia, India, Japan, Brazil and Singapore.
__
Our top priority is creating customers’ value ith high quality and global standard outsourcing service.
CyberLogitec Vietnam is an ODC (Off- shore Development Center) in Vietnam providing service for SW Development, Testing and 24/7 Service Desk.
We specialize in IT solutions for logistics business such as shipping, terminal & yard, arehouse, trucking and forarding. Also e are researching ne technologies for eb, mobile, virtual reality and machine learning.
JOB DESCRIPTION
- Receive and manage requests from global customers (US, Korea, Japan, Singapore, India, China, Turkey, etc.) via email, website, and phone calls.
- Communicate effectively with customers across multiple regions.
- Record all interactions and resolutions accurately to maintain up- to- date support documentation._
- Troubleshoot and resolve customers’ problems encountered when using the company&039;s system in a timely manner.
*Working
time
- Work 5 days/week (including weekends, holidays, and Tet).
- Weekly shift rotation with 3 shifts following the company’s arrangement:
Shift 1: 6 AM – 2 PM
Shift 3: 10 PM – 6 AM
Shift 2: 2 PM – 10 PM

Yêu cầu công việc

REQUIREMENTS
Must- have:
- Good English communication (both written and verbal)
- Willingness to work rotational shifts (including holidays)
- Long- term commitment
- Logical thinking and problem- solving skills
- Familiar with MS Office (Word, Excel, Outlook)
● Nice- to- have:
- Knowledge of IT/ SQL and databases is a plus
- Have a good spirit of learning, attitude, and responsibility.
- Experience in IT Service Desk or Logistics/Finance- Accounting/ERP is an advantage
___
BENEFITS
- Team building once a month
- Salary review based on performance every 6 months if your basic salary is less than 30,000,000 VND. If your basic salary is from 30,000,000 VND, it will be reviewed every year.
- PVI Healthcare Insurance
- Attracted salary based on the ability of the candidate and the general salary framework set by the company.
- Well- trained and dedicated to being able to catch the pace smoothly.
- Full social benefits in accordance with the company and the law of Vietnam
- 13th- month salary and bonus for holidays.
- Great opportunity to improve English.
- Company trip: 1 time/year
- Opportunity to learn Logistics and professional management system of the project development process

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-19 05:10:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
18/10/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Tân Bình, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Global Customer Support - Mã tin đăng: 5279886. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CYBERLOGITEC VIETNAM CO., LTD.

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job