Global Customer Service (Night Shift)BIN CORPORATION

BIN CORPORATION
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 7, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm kinh nghiệm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Key Responsibilities

Make Weekly Profit Report;
Collect client database and fulfill the Customer Relationship Management system;
Establish trust- based relationships with clients to deliver services;
Follow up and remind clients with email and/or social media platforms;
Issue Quotation & Invoice compatible with consultancies; and make service orders;
Other duties requested by the Sales Manager.
Make Monthly Customer Reports (quantity of leads & inquiries);
Actively reach out to new customers & extend clients list from various sources outside of the company;
Provide instructions for payment and inform any service fee/ policy updates to the clients;
Provide consultancies and solutions compatible with clients’ needs;
Provide support and resolve issues arising between customers and stakeholders involved with Orders;
Process potential clients’ inquiries (Leads) assigned from Admin;

Schedule

Night Shift
Night Shift & Day Shift (Flexible)

The detailed working hours will be discussed during the interview.
Key Requirements

Excellent oral and written English communication skills, including negotiation and presentation skills
Bachelor&039;s degree in Business English, Foreign Trade, Linguistics, Economics, or any related fields
Detailed- oriented, strong organizational and time management skills
Proficiency in Microsoft Office and other travel management software

Knowledge And Skills

Document preparation and management skills
Ability to work independently and take initiative
Experience in the travel industry and working with foreigners are big pluses
Dynamic, creative, experience working under pressure with multiple tasks
At least 1 years of experience
Excellent follow- up in the process, follow- through, and willingness to support and help others
Persuasive, active listening, good communication, and building business relationships
Experience resolving customer satisfaction issues

Quyền lợi

Competitive base salary with earnings through our commission and bonus schemes
Dynamic and international working environment
A Personal Development Plan and continued training and development

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-11 08:50:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
10/09/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm kinh nghiệm
Số lượng cần tuyển
5
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 7, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Global Customer Service (Night Shift)BIN CORPORATION - Mã tin đăng: 5124702. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BIN CORPORATION

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây