Giám Đốc Tiếp Thị (CMO)

INNOTECH VIETNAM CORPORATION
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 36
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Position: Chief Marketing Officer (CMO)
Location: Dong Hoa, HCMC (formerly Binh Duong) – near HCMC National University Village
Working Model: Full- time
Working Hours: Monday to Friday, 8.30 AM – 5.30 PM
Reports to: CEO / Board of Directors
JOB PURPOSE
The CMO leads the company’s overall marketing strategy, brand positioning, demand generation, and communication efforts. This role focuses on building market presence, driving lead generation, optimizing digital marketing performance, and aligning marketing initiatives with business and revenue objectives in the Tech/IT/SaaS domain.
KEY RESPONSIBILITIES

Manage multi- channel marketing efforts, including digital, performance, content, and events.
Align marketing activities with product, sales, and business strategy to support revenue growth.
Strengthen the company’s presence across online channels, partnerships, and industry communities.
Lead market and competitor research to guide strategic decisions and go- to- market planning.
Develop and execute the company’s marketing strategy across brand, digital, and growth initiatives.
Develop data- driven marketing models, performance dashboards, and measurable KPIs.
Drive demand generation and ensure consistent lead flow for sales and business units.
Oversee brand positioning, messaging, and corporate communications.
Lead and develop the marketing organization, ensuring capabilities match business scale.

Yêu cầu công việc

REQUIREMENTS

Strong communication and stakeholder management across internal and external partners.
Skilled in brand management, corporate communications, and strategic storytelling.
Strong capability in designing and executing data- driven, ROI- focused marketing strategies.
Proficiency with marketing platforms and analytics tools (HubSpot, GA4, LinkedIn Campaign Manager, etc.).
Approximately 8–12 years of total experience in marketing or related functions, including at least 3–5 years in senior leadership roles (e.g., GM, Director, Head of Marketing).
Deep understanding of digital channels, performance marketing, marketing automation, and analytics.
Proven ability to lead marketing organizations and scale brand, digital, and demand generation performance.
Experience collaborating closely with Sales, Product, and Executive teams to support revenue growth.

Quyền lợi

BENEFITS

Executive- level perks: business travel support, company events, and leadership offsites.
Performance- based annual bonus aligned with brand, demand generation, and strategic KPIs.
Executive compensation package tied to marketing performance and company growth.
Company- provided work equipment.
13th- month salary and annual performance review.
Eligibility for leadership- level incentive programs (e.g., profit- sharing or ESOP, depending on company policy).
Employee referral bonus program.
Premium health insurance package for CMO and dependents.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-27 22:20:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
13/01/2026
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
OccupationalExperienceRequirements, 36
Trình độ yêu cầu
EducationalOccupationalCredential, bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Việc làm cấp cao
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Giám Đốc Tiếp Thị (CMO) - Mã tin đăng: 5421933. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

INNOTECH VIETNAM CORPORATION

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 33 Ba Vì, Tan Binh, Ho Chi Minh | 249 Thuỵ Khê, Tay Ho, Ha Noi | 2 Chome-7-26 Kitaaoyama, Minato-ku, Tōkyō-to 107-0061, Japan

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Giám đốc tiếp thị tại tỉnh/thành