Front Office Supervisor / Giám Sát Tiền Sảnh

THE GRAND HO TRAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Xuyên Mộc, Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Execute training programs and tools at Front Desk that addresses room availability, revenue, rate and selling strategies that can maximize occupancy.
Engaging leadership that inspires and empowers the Front Desk staff.
Creates and maintains a refined yet welcoming guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.
Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
Oversee facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
Produces regular and special reports; maintains required records and files.
Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels. Proper utilization of resources is a must.
Proactively communicates guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily arrivals, VIPs, special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.
Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilization of manpower and facilities.
Trains, motivate, and provide on- going communication to staff to deliver first- class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.
Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.

Yêu cầu công việc

College degree is required and Higher Education is preferred.
Capacity to foster productive relations with peers and assure teamwork is the prevailing way to do business.
One – Two years experience working required.
One year department experience preferred.
Organized, can multi- task, good problem solving skills and detail- oriented.
Must present a well- groomed appearance.
Ability to communicate fluently in the primary language of the workplace both verbally and nonverbally.Fluent in English is encouraged.
Solid and professional communication skills, both oral and written.
Microsoft Office knowledge required.

Quyền lợi

Uniforms/ Đồng phục
Meal/ Cơm ca
Employee Shuttle Service/ Xe đưa rước
Annual Leave/ Phép năm
Services charges/ Phí dịch vụ
Insurance/ Bảo hiểm
Health checkup/ Khám sức khỏe hàng năm
Training & Development/ Đào tạo trong nghề

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-18 13:50:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
15/11/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Trưởng Ca/ Giám Sát
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Xuyên Mộc, Bà Rịa Vũng Tàu
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Front Office Supervisor / Giám Sát Tiền Sảnh - Mã tin đăng: 5336778. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

THE GRAND HO TRAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job