Front Office Supervisor

KHÁCH SẠN DIAMOND SEA- DIAMOND SEA HOTEL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Sơn Trà, Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Other duties as assigned by the Front Office Manager
- Takes responsibility in the absence of the Front Office Manager
- Ensure Outstanding customer care at all times.
- Controls cash transactions at the front desk and maintains complete responsibility for personal bank as specified by hotel bank agreement policy.
- Maintains a friendly, cheerful and courteous demeanour at all times.
- Train, direct the work of, resolve issues/problems and coach and counsel the front desk team members to ensure a quality operation.
- Build strong relationships and liaise with all other department&039;s especially housekeeping, sales etc.
- Ensure Front office log book and hotel log book is always updated and actioned upon.
- Courteously and accurately answers inquiries from potential guests and accepts hotel reservations.
- Assist all departments in servicing the guests during high volume periods.
- Allocate rooms to expected arrivals after checking the guests preferences and special requests.
- Cross Check all billing instructions are correctly updated
- Responds to telephone and in- person inquiries regarding reservations, hotel information and guest concerns.
- Participate in hotel committees and task force assignments.
- Resolve customer issues, complaints, problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service.
- Supervise the operations of the front desk to ensure an optimal level of service and hospitality is provided to the guests.
- Ensures safety by following guest check in and security procedures and reporting suspicious activity to security, manager, or MOD.
- Supervise daily shift process ensuring all team members adhere to standard operating procedures.
- Performs other duties as assigned, requested or deemed necessary by management.
- Adhere to company credit limit / floor limit policies.
- Uses suggestive selling techniques to sell room nights, increase occupancy and revenue.

Yêu cầu công việc

- Good inter¬personality skills and outgoing, friendly.
- Second foreign language is an advantage.
- Extensive knowledge of the hotel, its services and facilities.
- General knowledge of the city where hotel is located and its attractions.
- At least 1 year experience in front office as supervisory position.
- Good command of Microsoft Office tools.
- Strong in English communication skills and ability of speaking.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:00:29

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Front Office Supervisor - Mã tin đăng: 3982564. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 232 - Đường Võ Nguyên Giáp - Quận Sơn Trà - Tp.Đà Nẵng

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây