Front Office Manager (Trưởng BP Tiền Sảnh)

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ VÀ QUẢN LÝ KHÁCH SẠN AKYN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Overview
The Secret Côn Đảo
– a refined seaside hotel that blends contemporary elegance with the island’s rich heritage – is looking for a Vietnamese Front Office Manager to join our dynamic team.

As a Front Office Manager, you will oversee daily front office operations, ensure excellent guest experiences, and lead a team dedicated to delivering the warmth and professionalism that define The Secret Côn Đảo.
Key Responsibilities

Participate in management meetings, contribute to strategy development, and recommend improvements in operations, methods, and staffing.
Conduct training sessions, performance appraisals, and participate in staff recruitment.
Manage room allocation efficiently and supervise guest check- in/check- out processes.
Prepare departmental budgets, reports, statistics, and credit control on a daily basis.
Ensure prompt, courteous, and accurate service to all guests.
Build and maintain strong relationships with both new and returning guests.
Ensure proper record- keeping of guest histories and use data effectively to enhance personalized service.
Guarantee guest privacy, safety, and security at all times.
Maintain accurate room records and ensure proper payment collection in compliance with hotel policies and legal requirements (e.g., guest registration with local authorities).
Supervise and motivate the Front Office team, ensuring adherence to hotel policies, grooming, and hygiene standards.
Follow up on maintenance issues to ensure timely resolution.
Monitor and control group and individual reservations to maximize occupancy, in coordination with the Sales Department.
Undertake any additional tasks assigned by senior management.
Support sales initiatives, including regular sales calls, to promote hotel business.
Work closely with Housekeeping to ensure room readiness and resolve guest complaints.
Prepare duty rosters, monitor staff performance, and maintain high service standards.
Collaborate with other departments to deliver seamless service and maximize guest satisfaction.
Safeguard guest belongings in rooms, luggage storage, and lockers.

Yêu cầu công việc

Proficiency in English (both written and spoken).
Minimum 3–5 years of experience in Front Office/Guest Service management in 4–5 star hotels/resorts.
Ability to multi- task, work well in stressful & high- pressure situations.
Bachelor’s degree in Hospitality Management or related field.
Familiarity with hotel property management systems.
Vietnamese nationality.
Strong leadership, communication, and problem- solving skills.

Quyền lợi

- Monthly meal allowances
- Training & development programs
- Competitive salary with performance- based bonuses
- Comprehensive health insurance package
- Team building trips and employee engagement activities
- Annual leave days
- Supportive, dynamic, and growth- oriented working environment.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-11 22:25:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/10/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Bà Rịa Vũng Tàu
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Front Office Manager (Trưởng BP Tiền Sảnh) - Mã tin đăng: 5265997. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Front office manager

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ VÀ QUẢN LÝ KHÁCH SẠN AKYN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây