Front Office Manager

KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN
Mức lương
12 - 20 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Support hotel management with administrative tasks.
- Regularly check the dress, style and working attitude of the employees in the department.
- Make reports according to hotel regulations.
- Build a good relationship with the staff in the department and with other departments in the hotel.
- Plan and implement the duties of the front desk department.
- Participate in conferences, seminars, training courses on reception.
- Check guest room prices on the system to ensure that the information is updated correctly according to promotions, peak seasons, etc.
- Organize and assign work to supervisors and employees in the department.
- Urging, inspecting, monitoring and evaluating the performance results of the employees in the department.
- Perform other tasks when requested by the director or investor.
- Participate fully in meetings with hotel management.
- Organize regular and irregular meetings of the front desk department to announce the work, announce new regulations- policies...
- Support front desk staff to welcome group guests, loyal guests, long- term guests, ensuring guests are always satisfied.
* Benefits:
- A permanent job
- Promotion opportunities
- Uniform and allowance for parking fee
- Get on- the- job training from experienced and qualified staff
- Receive a rewarding incentive according to the capacity
- Basic salary, allowance, bonus based on monthly revenue, bonus on holidays, 13th month pay
- A provided meal per shift
- Social and health insurance
- Annual health check
- Receive special benefits offered to employees of Sanouva Hotel

Yêu cầu công việc

- Knowledge of hotel management software
- Good- looking, agile form.
- Effective time management and supervision skills.
- Graduated vocational school/ College/ Bachelor’s degree specialized in hospitality
- Communication skills, work coordination skills, teamwork skills.
- Good English communication skills
- Proficiency in office computer
- At least 3 years experience in a similar position.
- Skill in handling complex situations, resolving complaints professionally and effectively;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-13 02:40:41

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Front Office Manager - Mã tin đăng: 4178936. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Front office manager

KHÁCH SẠN SANOUVA SÀI GÒN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Quản Lý / Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian tạm thời
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây