Front Office Manager

RENAISSANCE HOI AN RESORT & SPA
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hội An, Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

SUPPORTING MANAGEMENT OF FRONT DESK TEAM

Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.
Ensures employee recognition is taking place on all shifts.
Supervises and manages employees. Managing all day- to- day operations.
Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees.

MONITORING AND SUPPORTING PROGRESS TOWARD GUEST SERVICES AND FRONT DESK GOALS

Manages day- to- day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
Participates in the development and implementation of corrective action plans based on review of comment cards and guest satisfac
Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.
Strives to improve service performance.
Handles complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with others.

ENSURING EXCEPTIONAL CUSTOMER SERVICE

Handles guest problems and complaints effectively.
Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback and individual coaching when needed.
Provides service that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.

MANAGING PROJECTS AND POLICIES

Implements the customer recognition/service program, communicating and ensuring the process.
Monitors adherence to all credit policies and procedures to reduce bad debts and rebates.
Ensures compliance with all Front Office policies, standards and procedures.

Yêu cầu công việc

REQUIREMENT

Minimum 5 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.
BA from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major.

Quyền lợi

BENEFITS

Periodic health check | Accident insurance 24/7
05 working days | 02 days off per week
Discounted rates apply when using services at properties
Competitive salary | 13th salary month
Uniforms and nutritious meals in shifts are provided by the Hotel | Free parking for motorbikes and cars
Attractive remuneration packages
National and international training courses
Participating in ultimate phenomenal activities for employees
Opportunity to grow career at the most luxurious 5- star hotel group in the world.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-09 15:35:28

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Front Office Manager - Mã tin đăng: 4269751. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Front office manager

RENAISSANCE HOI AN RESORT & SPA

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây