Front Desk Agent / Nhân viên Lễ tân

NHA TRANG MARRIOTT RESORT & SPA – HON TRE ISLAND
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Nha Trang, Khánh Hòa
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Process all guest check- ins by confirming reservations, assigning room, and issuing and activating room key. Process all payment types such as room charges, cash, checks, debit, or credit. Process all check- outs including resolving any late and disputed charges. Answer, record, and process all guest calls, messages, requests, questions, or concerns. Coordinate with Housekeeping to track readiness of rooms for check- in. Communicate parking procedures to guests/visitors and dispatch bell staff or valet staff as needed. Supply guests with directions and information regarding property and local areas of interest. Run daily reports (number of arrivals, departures), identify any special requests, and check reports for accuracy. Complete designated cashier and closing reports in the computer system. Cash guests&039; personal checks and traveler&039;s checks. Count bank at the beginning and end of shift. Balance and drop receipts according to Accounting specifications.
Follow all company safety and security policies and procedures; report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others. Comply with quality assurance expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.

Yêu cầu công việc

Problem- Solving
Learning
High school diploma/G.E.D. equivalent
Decision- Making
Computer Skills

Quyền lợi

Days off/week: 2 days
National and international training courses
Full salary & service charge, social insurance during probation
Competitive package| 13th salary month
Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance
Opportunity to develop career

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:30:06

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Front Desk Agent / Nhân viên Lễ tân - Mã tin đăng: 4044401. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Front desk agent

NHA TRANG MARRIOTT RESORT & SPA – HON TRE ISLAND

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây