Fresher IT Customer Support (English Fluently, Up To 24mil Gross)

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
18 - 24 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Your role & responsibilities
Provide technical support to Microsoft consumers: · Effectively communicate technical information and troubleshooting steps to Microsoft consumers via phone and email in English.
· Clearly document customer interactions, resolutions, and knowledge gained for future reference and team knowledge sharing.
· Utilize strong knowledge of Windows system to diagnose and resolve customer issues.
Maintain high- quality service delivery: · Adhere to service level agreements (SLAs) and performance metrics.
· Proactively identify and escalate critical issues.
· Contribute to continuous improvement of support processes and knowledge base.
Ensure data security and compliance: · Strictly adhere to Microsoft&039;s Code of Business Conduct and data privacy guidelines.
· Safeguard customer Personally Identifiable Information (PII) at all times.
· Maintain confidentiality of sensitive information.

Yêu cầu công việc

Your skills & qualifications
Technical Skills: · Proven experience in providing technical support to end- users.
· Familiarity with IT troubleshooting methodologies and tools.
· Strong understanding of Microsoft Windows systems, especially Directory Service or Networking.
Communication & Interpersonal Skills: · Excellent written and verbal communication skills in English (fluency required).
· Outstanding customer service skills with a focus on empathy, patience, and active listening.
· Ability to clearly and concisely explain technical concepts to technical and non- technical customers.
Professional Attributes: · Passion for technology and a desire to learn and grow within the IT industry.
· Adaptability and flexibility to work in a fast- paced environment.
· Ability to work independently and as part of a team.
· Strong problem- solving and analytical skills.
Shift Availability: Available to work rotating shifts as determined by the manager.

Quyền lợi

Benefits for you
· 90% contribution of the gross salary to social insurance from the company side· Full salary during the probationary period
· Working 5 days a week with 2 unfixed days off (Schedule will be arranged by Head of Department)
· Competitive salary depending on experience (18.000.000- 24.000.000 gross)
· 12 days of annual leave, 8 days of sick leave
· Annual Health Checkup

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-29 12:35:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
03/09/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Fresher IT Customer Support (English Fluently, Up To 24mil Gross) - Mã tin đăng: 5207130. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ITECHWX

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
It customer support tại tỉnh/thành