Floor Professional Service

CTY TNHH MTV KHÁCH SẠN QUỐC TẾ BÌNH MINH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Job Summary:
Experience in the e- gaming industry is not required- we welcome individuals who demonstrate a professional service mindset and a strong commitment to delivering exceptional customer service. Comprehensive training will be provided to help you thrive and grow within our company’s standards of excellence. If you enjoy connecting with people and working in a dynamic team environment, this could be the perfect opportunity for you!
As a Floor Service Professional (FSP), you are at the heart of our customer experience on the gaming floor. Your role is to ensure that every guest feels welcomed, well- guided, and fully supported while enjoying our gaming facilities. You are responsible for maintaining smooth operations and delivering excellent customer service.

Key Responsibilities:

- Monitor the condition of game machines during shifts and report any malfunctions to supervisors.

- Serve food and beverages exactly as requested by customers.

- Assist guests with using game machines and ensure they feel comfortable and supported.

- Provide information about promotions, game rules, and membership benefits.

- Maintain cleanliness in the assigned working area.

- Support and assist colleagues to deliver the best possible service and meet customer needs.

- Handle customer transactions, including cash, credit card payments, and support reward payouts.

Yêu cầu công việc

Requirements

Education:

· High School Diploma with at least 3- year experience in hospitality industry or College Diploma

Experience:

- Applications must be submitted in English.
- Shift work: one shift will be fixed for one week, then rotated (Shift A: 6 AM – 2 PM, Shift B: 2 PM – 10 PM, Shift C: 10 PM – 6 AM).
- Good English communication skills.
- Female candidates only, aged between 22 and 30.
- Interview will be conducted entirely in English.

- Having working experience at hospitality industry is a plus.

Other Prerequisites

Benefits

“Employee of the Week/Month/Year” awards.

Premium health insurance.

Length of service rewards

Attractive and competitive salary compared to other service industries, details discussed during the interview.

13th- month salary bonus.

Monthly language proficiency bonus: $50–$400.

Meal allowance during working shifts.

Annual salary increase.

Full participation in social, health, and unemployment insurance.

Holiday bonuses (5 times/year).

Performance bonuses: twice a year.

Parking allowance.

Uniforms provided with laundry service.

Revenue bonuses.

Tips.

Dynamic, modern working environment with 100% foreign customers.

Clear career advancement opportunities.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-07 22:55:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
01/09/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Trung học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Floor Professional Service - Mã tin đăng: 5150355. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CTY TNHH MTV KHÁCH SẠN QUỐC TẾ BÌNH MINH

Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 148 Trần Hưng Đạo, Phường Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, TP. HCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Service Professional tại tỉnh/thành