Finance cum HR & AdminfreeC's Client

FREEC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 năm kinh nghiệm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Finance works:
- Process payment to vendors, subcontractors, staffs.
- Filing accounting documents.
- Checking staffs’ EC.
- Liaise with person in charge for bank / tax issues.
- Preparing monthly Expense Report to Paris.
HR works:
- Responsible for all offer letters, employment contracts and termination process.
- Perform HR related activities such as recruitment, performance review, insurance renewal & benefits administration.
- Support for new hirers with email account creation request and other IT connection support when needed and request to delete email account when there are leavers.
- Coordinate with HR administrative outsourcing for any matters related to HR.
- Support and implement HR initiatives.
- Responsible for providing monthly payroll advice and any reports to submit Authority.
- Support employees with any HR issues, monitor the timesheet to make social reporting.
- HR related support for JV in Vietnam
Admin works:
- In liaison with other administrators in other Branches to support traveller to the Country when there is due diligence trip, site visit, meetings if any.
- Responsible for office petty cash and manage office supplies (stationery, coffee, etc.); meeting room booking, guest receiving.
- Support in logistical preparation for office staffs such as transportation, flight ticket booking, hotel booking, visa and work pass obtainment for expatriates, if any.
- Support in office lease management, renewal etc
- Receive and deliver documents, goods.
Requirements:

Proficient Microsoft Office application (word, power point, excel…)
Good English communication (write, read, speak, listen)
HR & Administration experience is an advantage
Graduate in Accounting, Finance, Business Admin or relevant background
Hard working, pro- active, enthusiasm, dynamic, ability to meet deadlines
Min 5 years relevant experience in Accounting is required
Good communication and interpersonal skill and team work

Requirements:

Graduate in Accounting, Finance, Business Admin or relevant background
Good English communication (write, read, speak, listen)
Min 5 years relevant experience in Accounting is required
HR & Administration experience is an advantage
Hard working, pro- active, enthusiasm, dynamic, ability to meet deadlines
Proficient Microsoft Office application (word, power point, excel…)
Good communication and interpersonal skill and team work

Yêu cầu công việc

Min 5 years relevant experience in Accounting is required

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-12 10:00:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
09/11/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
5 năm kinh nghiệm
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Nhân sự
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Finance cum HR & AdminfreeC's Client - Mã tin đăng: 5124011. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FREEC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job