Expert, Private and Priority

NGÂN HÀNG TMCP KỸ THƯƠNG VIỆT NAM - TECHCOMBANK
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 8 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Job Purpose
Responsible for providing at least high level of knowledge/expertise in a key area of expertise of the department (Customer Segmentation/ or Customer Knowledge Management/ or building a value proposition for the division). target customer segment...) ); Support the Director/senior expert when participating in solution design/multiplex management teams and other units of the Division to ensure the provision of products and services in accordance with customer needs and bring provide the best customer experience.
Key Accountabilities (1)
first. Responsible for providing at least in- depth specialized knowledge for 1 area of expertise as follows:
1 Identifying customer segments/Understanding customers/Customer value chain
- Define criteria, build and improve identification processes and models to identify selected sub- PKKHs
- Managing customer understanding according to target segments/sub- segments by coordinating with related departments to collect and analyze information on customer needs, market information and competitors compete
- Be the focal point of the team to provide knowledge with high professional content, make requirements for relevant departments to conduct surveys and market research on characteristics, behaviors, and views of strategic customer segments/sub- segments, the purpose of which is to analyze insights for the strategic PKKH team.
- Define criteria, build and improve processes and identity models to define Economic customer segments.
2 Building a customer value proposition (CVP)
- Join the solution design / channel management teams and other units in the Division to ensure the provision of products and services according to customer needs and bring the best experience to customers.
- Develop and propose positioning values (CVP) (including 5 components Product, Price, Service, Convenience, Customer Experience) for target customer segments and sub- segments.
- Participate in designing & proposing packages of offerings for each target customer group to meet CVP and optimize customer lifecycle value.
- Act as the focal point to give the title to the relevant departments to conduct Research on factors to evaluate the oriented CVPs for strategic customer sub- segments, target customer segments.
3 Identify strategic customer groups for business activities from time to time.
- Criteria for identifying tactical subgroups of PKKH
- List of periodically identified tactical customer groups
- Model of identifying tactical sub- units that operate periodically
Key Accountabilities (2)
Comply with regulations and develop internal relationships:
- Train, guide and mentor experts / senior specialists / team specialists to perform the above work and professional skills related to the functions and tasks of the department.
- Perform work in accordance with policies, regulations, processes, internal instructions...
- Coordinate with departments within the Division to complete the assigned work
- Strictly comply with the Bank&039;s Labor Regulation.
Other jobs at the request of Senior Specialists / Knowledgeable Management Directors of customers.

Yêu cầu công việc

Success Profile- Qualification and Experiences
- Knowledge in reading, understanding and analyzing reports on market research, understanding market competitors.
- Experienced in building Customer value proposition, oriented solutions based on CVP
- Have a university degree or MBA in Economics; Bank; Customer segmentation or related fields.
- English: minimum TOEIC 500 or equivalent
- 8 years of experience in the field related to customer understanding management & customer value positioning; or equivalent financial sectors.
- Understand the technology platform, system and make some requirements for the data analysis team
- Experience in project or implementation of E2E according to customer journey.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-08-17 07:30:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
08/09/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 8 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
IT phần mềm
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Expert, Private and Priority - Mã tin đăng: 5164346. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

NGÂN HÀNG TMCP KỸ THƯƠNG VIỆT NAM - TECHCOMBANK

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Expert tại tỉnh/thành