Executive – Ticketing

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ DI ĐỘNG TRỰC TUYẾN (VIẾT TẮT M_SERVICE)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


What you will do

[:vi]

Issue tickets to customers via the booking system and also following quotas and upselling as well;
Receive and respond to all incoming inquiries from customers by: phone, email, chat, others as needed to take orders, answer inquiries and questions, handle complaints, troubleshoot problems in air tickets;
Ensure all cases solved within the required SLA following the company’s SOPs;
Resolve customer cases related to flight ticketing, including but not limited to rescheduling, corrections, changes, check- in problems;
Performing day to day operational activities in giving excellent services to customers;
Open for ideas and innovative solutions to enhance team productivities.

[:en]

Receive and respond to all incoming inquiries from customers by: phone, email, chat, others as needed to take orders, answer inquiries and questions, handle complaints, troubleshoot problems in air tickets;
Performing day to day operational activities in giving excellent services to customers;
Open for ideas and innovative solutions to enhance team productivities.
Issue tickets to customers via the booking system and also following quotas and upselling as well;
Ensure all cases solved within the required SLA following the company’s SOPs;
Resolve customer cases related to flight ticketing, including but not limited to rescheduling, corrections, changes, check- in problems;

[:]


What you will need

[:vi]

Minimum of a bachelor degree in relevant fields;
Result- oriented, communication skills, problem solving and analytical skill, and customer- focused;
Experience with airlines system (Sabre DCP/Vietjet/Bamboo), GDS (Galileo/Amadeus) is preferred;
Able to adapt to dynamic company culture and in a large team.
1- year experience as Customer Support in the Flight booking agency. Have experience with in Call Center is a plus;
Good at English both written and spoken;
Willing to work on the weekend, national holidays, overtime if needed;
Willing to work under shifting mode (Night shift including: 3- 4 days/month, from 10PM – 6AM). work any 6 days per week;

[:en]

1- year experience as Customer Support in the Flight booking agency. Have experience with in Call Center is a plus;
Able to adapt to dynamic company culture and in a large team.
Willing to work on the weekend, national holidays, overtime if needed;
Minimum of a bachelor degree in relevant fields;
Willing to work under shifting mode (Night shift including: 3- 4 days/month, from 10PM – 6AM). work any 6 days per week;
Result- oriented, communication skills, problem solving and analytical skill, and customer- focused;
Experience with airlines system (Sabre DCP/Vietjet/Bamboo), GDS (Galileo/Amadeus) is preferred;
Good at English both written and spoken;

[:]

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-06 18:35:24

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Executive – Ticketing - Mã tin đăng: 4262376. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lầu M, Toà nhà Petroland, 12 Tân Trào, P. Tân Phú, Q.7, Tp. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Bán hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Fulltime
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây