Executive - Sales Support (Customer Service)

EXPOLANKA FREIGHT (VIETNAM) LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Assist in resolving all customer complaints and operational issues; Escalate issues with concerned Product teams as required.
Set up prospective customers and gather intelligence on relevant information.
Assist in exploring opportunities to service new trade lanes and cross sell appropriate EFL products/ services (e.g., Customs Brokerage, Air/ Sea Exports).
Discuss rates/ pricing quotes with customers while emphasizing EFL’s customer service levels and operational capabilities
Review, monitor and ensure consistent business volumes from key accounts/ customers at the branch.
Build and maintain professional relationships with existing customers.
Assist in conducting market research and segmentation to identify new prospects/ markets/ sectors for business development.
And other tasks from the board of management

Yêu cầu công việc

Proficiency in English and MS Office.
Experience in CargoWise ERP system would be an added advantage.
Team player, flexible, hands- on with interpersonal skills and time management.
Ability to prioritize and multi- task in a fast paced, changing environment.
University graduated.
Detail- oriented, organized, and capable of handling multiple tasks under tight deadlines/ pressure.
Minimum of 1 years’ experience in freight forwarding (air and ocean freight, INCOTERMS).
Possess ability to build relationships with both internal and external teams.
Excellent communication and problem- solving skills/ troubleshooting skills: able to respond to delays, customs issues, damage, or unexpected problems.
High achiever, self- driven with excellent verbal and written communication skills (both English and Vietnamese).

Quyền lợi

The right salary and allowance, bonus offer to the right capacity and experience candidate
12 annual leave days
Salary: upon capacity.
13th salary payment
Social insurance, Bao Viet Insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
Friendly working environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-11 14:45:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
06/11/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
2
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Đà Nẵng
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Executive - Sales Support (Customer Service) - Mã tin đăng: 5324219. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

EXPOLANKA FREIGHT (VIETNAM) LTD

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Support customer service tại tỉnh/thành