Executive Assistant (working at Quang Ngai)

WANEK FURNITURE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quảng Ngãi
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Be involved in company social functions when required, such as, meeting with government officers, important client, and etc.
Prepare, set up, or coordinate meetings, conference and take meeting minutes when required for both internal and external.
Assist Management Board to establish and develop company culture, and provide support to company activities.
Work with General Director to prioritize working schedules, such as meeting and travel scheduling etc.
Join in all project meetings/financial review and give a highly follow up with the team members to make sure the tasks done as promised.
Translate and interpret when required.
Review and summarize miscellaneous reports and documents; prepare background documents and outgoing mail as necessary.
Provide administrative support to General Director and GD office.
Perform general clerical duties to include but not limited to: photocopying, faxing, mailing, filing and confidential letters.
Conduct “office Round table meeting” with General Director to understand the office staff’s expectation, also promoting the culture and directions, visions, company targets to them and get the improvement ideas to make the company to be the best furniture company.
Other duties as assigned by General Director
Directly report to BOD all issues happening in the internal for both Operations and Office.
Work with Business Leaders to promote the company’s culture as Core and Growth values, vision and missions, Code of Conduct and Touchstone to the team members, make sure all employees to have clearly understanding, working and living on them.
Prepare and manage documents, memos for General Director.
Better follow up with management team and other staff for any requirements by General Director in the most effective way.
Be the key person to join daily/weekly operations meeting to follow up all activities of shop floor as Past due item, WIP, Out of Box quality, On time delivery of 3 facilities and give fully support to Business Leaders for Production’s difficulties and work with the related department heads to fix it.

Yêu cầu công việc

Education

Secretary or Office Management certificate is a plus
University Diploma

Experience

Experience cost management.
Strong knowledge of MS Office, including Word, Excel, Outlook and especially PowerPoint.
Excellent calendar management skills, including the coordination of complex executive meetings
Knowledge of the resources and equipment used within secretarial work.
5+ years experience supporting at the executive level

Skills and abilities

Able to take minutes and plan agenda
Ability of working under pressure;
Work requires willingness to work a flexible schedule
Ability to solve problems and make decision in short period.
Able to organize meetings, chase up items on behalf of the GD; liaise with management team, other services and agencies.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-02-22 16:40:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
22/03/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Quảng Ngãi
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Executive Assistant (working at Quang Ngai) - Mã tin đăng: 4995320. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

WANEK FURNITURE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job